کد خبر : 1688067 | 17 خرداد 1399 ساعت 16:39 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

جاناتان بارنت:

یک عده مثلا کارشناس علیه بیل مزخرف می‌گویند

مدیر برنامه های گرت بیل انتقادات از بیل را متوجه رسانه ها دانست و گفت که با باشگاه رئال بهترین روابط را دارد.

یک عده مثلا کارشناس علیه بیل مزخرف می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در شش سالی که برای رئال بازی می کند، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. اوضاع به خصوص در دو سال اخیر برای او خوب پیش نرفته و افت او در گلزنی هم مزید بر علت شده تا انتقادات شدت بگیرند. دل مشغولی های بیل در ورزش گلف نیز تبدیل به بهانه ای برای رسانه های اسپانیایی شده تا عنوان کنند او دیگر دل به تمرین و فوتبال نمی دهد.

بیل تابستان گذشته چیزی تا انتقال به فوتبال چین فاصله نداشت و حتی جاناتان بارنت ایجنت او زیدان را فردی ناسپاس عنوان کرد که به بیل بهای لازم را نمی دهد. از بیل همچنین انتقاد می شود که هنوز اسپانیایی را خوب صحبت نمی کند.

 

 

1476771

 

 

بارنت در مصاحبه با تاک اسپورتس گفت:« ارتباطم با باشگاه رئال همیشه در بهترین سطح بوده است. دوستی صمیمانه ای با فلورنتینو پرز(رئیس رئال) دارم و با زیدان هم هرگز مشکلی شخصی نداشته ام و الان ارتباط مان خوب است. هرچند قبلا تنش هایی بوده ولی هیچکدام از حرف هایم با نیت بدی نبود. همیشه ممکن است بین دو نفر تنش ایجاد شود و این چیز عجیبی نیست. هرگز از سوی باشگاه رئال بر علیه بیل چیزی مطرح نشده است و زیدان هم از گرت هرگز به بدی صحبت نکرده است ولی متاسفانه رسانه ها از خودشان شایعه می سازند.»

 

 

1475422

 

 

بارنت ادامه داد:« یک عده مثلا کارشناس در رسانه ها علیه بیل مزخرف می گویند. اینکه او اسپانیایی صحبت نمی کند. گرت خیلی هم خوب اسپانیایی حرف می زند. تعجب می کنم این مثلا کارشناس ها وقتی بیل را نمی شناسند، چرا در مورد او صحبت می کنند؟ مدت هاست که دوست ندارم حرف های این عده احمق را بشنوم. از تهیه کنندگان برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون هم تعجب می کنم که چرا اینها را دعوت می کنند تا در مورد بیل حرف بزنند. چرا وقتی کسی را نمی شناسید در مورش صحبت می کنید؟»

 

دیدگاه‌ها