کد خبر : 1688072 | 17 خرداد 1399 ساعت 17:06 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

روبن دلا رد:

تصمیم رئال برای ترک برنابئو درست بود

روبن دلا رِد بازیکن سابق رئال معتقد است تصمیم برای بازی در ورزرشگاه دی استفانو از سوی سران رئال تصمیمی درست بوده است.

تصمیم رئال برای ترک برنابئو درست بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه ماه وقفه و از جمعه پیش رو، لالیگا از سر گرفته خواهد شد. اولین بازی رئال نیز برابر ایبار و در ورزرشگاه کوچک دی استفانو در کمپ والدبباس برگزار می شود. پس از تعطیلی فوتبال به خاطر کرونا، سران رئال تصمیم گرفتند بازسازی سانتیاگو برنابئو را زودتر شروع کنند و تا اواسط تابستان این ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقه را نخواهد داشت.

 

 

1501301

 

 

روبن دلا رِد بازیکن سابق رئال که در 25 سالگی به دلیل مشکلات قلبی مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد، معتقد است بازی در دی استفانو در این شرایط تصمیم درستی بوده است. او محصول آکادمی فوتبال رئال است و سابقه بازی در این ورزشگاه را دارد.

 

دلا رید به مارکا گفت:« بارها شده وقتی فوتبال بازی می کردیم، به خاطر شرایط بازی و تمرکز زیاد، متوجه صدای هواداران و تشویق های شان نمی شدیم. در هر صورت بازی بدون تماشاگر اتفاق عجیبی است که بازیکنان باید خود را با آن وفق بدهند اما تغییر ورزشگاه قطعا تاثیرگذارتر خواهد بود.

برنابئو بزرگتر ولی دی استفانو دنج تر و کوچکتر است. حالا که قرار شده بازی ها بدون تماشاگر باشد، چه بهتر که رئال در زمینی به میدان برود که جمع و جور تر است و بازیکنان بارها در آن تمرین کرده اند. معتقدم تصمیم سران باشگاه، درست و منطقی بود.»

 

 

1500325

دیدگاه‌ها