کد خبر : 1688077 | 17 خرداد 1399 ساعت 17:13 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت:تحت تاثیر این دو بازیکن یووه قرار گرفتم

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از حضور در این تیم ابراز رضایت می‌کند.

دی لیخت:تحت تاثیر این دو بازیکن یووه قرار گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از آژاکس به یوونتوس پیوست. مدافع جوان و هلندی اما در این مدت نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و حتی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با جدایی احتمالی این بازیکن از بیانکونری مطرح بوده است.

 

با وجود شایعات اما دی لیخت قبل از حضور در یوونتوس ابراز خوشحالی می کند. مدافع هلندی در این باره گفت: " اولین احساس من بعد از حضور در یوونتوس حس خوشبختی بود چراکه یکی از بهترین باشگاه های دنیا مرا خریداری کرده بود. در مقایسه با آژاکس همه چیز متفاوت بود و اولین موضوع نیز قدمت بین‌المللی این باشگاه به حساب می‌آمد. دیگر استقبال هم تیمی های جدید از من بود که واقعا فوق العاده بودند. از حضور در یوونتوس کاملاً خوشحال هستم."

 

 

1490738

 

 

دی لیخت درباره دو بازیکن یوونتوس که بیش از همه او را تحت تاثیر قرار داده اند نیز گفت: " صادقانه بگویم سطح کلی تیم بسیار بالاست. من از کریستیانو رونالدو نام نمی برم چرا که همه می دانند که او چه کسی است و چه کاری انجام داده است. دو بازیکن دیگر تیم را تحت تاثیر قرار دادند اما پائولو دیبالا و رودریگو بنتانکور بوده‌اند. دیبالا که تکنیک بسیار بالایی دارد و بنتانکور نیز بازیکنی بسیار آینده دار به حساب می آید."

 

دی لیخت درباره مائوریتزیو ساری نیز گفت: " او به ابعاد زیادی از بازی توجه می‌کند و ایده دقیقی از فوتبال دارد. او می‌خواهد از عقب بازسازی کنیم و فوتبال را به شکل فنی ارائه دهیم. کم پیش می آید مانند آن چیزی که در آژاکس آن عادت کرده بودم بازی کنیم."

 

 

1483146

دیدگاه‌ها