کد خبر : 1688092 | 17 خرداد 1399 ساعت 18:17 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تایید مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی

رسمی؛ محمد انصاری شش ماه خانه نشین شد!

مصدومیت محمد انصاری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه رباط صلیبی تایید شد.

رسمی؛ محمد انصاری شش ماه خانه نشین شد!

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پارگی رباط صلیبی مدافع چپ پای خود را تایید و اعلام کرد که این بازیکن شش ماه از میادین دور خواهد بود. این بازیکن در تمرین سه روز پیش پرسپولیس و در برخوردی با سیامک نعمتی دچار این آسیب دیدگی شده بود.

 

دکتر علیرضا حقیقت درباره مصدومیت مدافع پرسپولیس اظهار کرد: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن MRI  گرفته شده، پارگی رباط صلیبی زانوی چپ محمد انصاری تایید شد و متاسفانه او حدود 6 ماه دور از میادین خواهد بود.

او ادامه داد: قرار است اوایل تیرماه عمل جراحی روی پای او انجام شود و پس از آن طبق برنامه ویژه برای ریکاوری و بازگشت به میادین آماده خواهد شد.

 

این در حالی است که از دقایق نخست مصدومیت انصاری گمانه زنی ها و اخباری درباره پارگی رباط صلیبی این بازیکن وجود داشت اما تیم پزشکی باشگاه پرسپولیس باوجود مشکوک بودن وضعیت این بازیکن، ترجیح داد که تا اعلام آزمایش MRI اظهارنظری درباره این بازیکن نداشته باشد اما سرانجام او امروز در مطب دکتر کیهانی تست داد که نتیجه آن برای پرسپولیسی ها بسیار تلخ بود.

 

انصاری یک بار هم در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا از این ناحیه مصدوم شده و ادامه لیگ هفدهم را از دست داده بود و حالا با تکرار این آسیب دیدکی، شش ماه از میادین دور خواهد ماند.

 

مدافع چپ پای پرسپولیس قبلا در مسابقه مقابل کاشیما انتلرز در فینال آسیا از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود.

 

بنابراین سرخپوشان لیگ نوزدهم را با غیبت او شروع خواهند کرد. البته به جز انصاری، وضعیت امیر روستایی و علیرضا بیرانوند هم مشخص نیست و باید دید شمار غایبان پرسپولیس به چه عددی خواهد رسید. با این حال حضور محمد نادری در سمت چپ دفاع پرسپولیس سبب شده تا حداقل برای ۹ بازی ادامه لیگ نوزدهم خلا خاصی احساس نشود.

 

با این حال نکته مثبت درباره انصاری این است که باتوجه به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، زمان آغاز لیگ بیستم مشخص نیست و انصاری تعداد بازی کمتری را نسبت به وضعیت استاندارد از دست خواهد داد. البته قرارداد او در پایان فصل با قرمزها به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها