کد خبر : 1688093 | 17 خرداد 1399 ساعت 18:24 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

محرومیت سیتی روی تصمیم دی بروین تاثیر می گذارد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که محرومیت منچسترسیتی از رقابت های اروپایی می تواند روی تصمیم کوین دی بروین درباره آینده تاثیر بگذارد.

محرومیت سیتی روی تصمیم دی بروین تاثیر می گذارد

به گزارش 'ورزش سه"، اخیراً یوفا اعلام کرد که باشگاه منچستر سیتی به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقالات با محرومیت دو ساله از حضور در رقابت‌های اروپایی و جریمه سنگین مالی روبرو شده است. با این حال باشگاه انگلیسی درخواست تجدید نظر خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه داده و امیدوار به عوض شدن رای اعلامی یوفا است.

 

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در صورت تایید محرومیت این تیم، احتمال ترک اتحاد توسط او وجود دارد. همچنین بر اساس شایعات رئال مادرید به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند.

 

سرمربی تیم ملی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز اما درباره ترک احتمالی باشگاه منچسترسیتی توسط دی بروین گفت: " کوین یک برنده به حساب می آید. معتقد هستم که او درباره همه مسائل تصمیم گیرنده خواهد بود و به طور قطع محرومیت دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا را هم در نظر می گیرد. همانطور که شما هم می‌دانید دی بروین بهترین سال های فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد و این موضوع در منچسترسیتی برای او رخ داده است.

 

 

1483484

 

 

با این حال تنها سفارش من به او این است که تمام شرایط را در نظر بگیرد اما خواهیم دید که طی چهار یا پنج سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد. به طور قطع محرومیت منچستر سیتی می تواند روی تصمیم کوین تاثیر بگذارد. با این حال او نشان داده که خواهان ماندن در باشگاهی است که در آن احساس خوشحالی می‌کند و می‌خواهد در آنجا همه جام‌ها را بالای سر ببرد. فکر می‌کنم که اگر این محرومیت تایید شود تمام باشگاه منچسترسیتی را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد."

دیدگاه‌ها