کد خبر : 1688095 | 17 خرداد 1399 ساعت 18:26 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد؛

سرآسیایی: هرچه باشگاه تصمیم بگیرد انجام می‌دهیم

سرمربی شهر خودرو با اشاره به انجام تمرینات با درنظر داشتن پروتکلهای بهداشتی حضور در مسابقات لیگ را منوط به نظر مالک باشگاه دانست.

سرآسیایی: هرچه باشگاه تصمیم بگیرد انجام می‌دهیم

 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص برگزاری تمرینات این نیم در مشهد اظهار کرد: خداروشکر تمرینات خوبی رو داشتیم .بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه هایی رو که داشتند انجام داده بودند. فعلا بیشتر روی بدنسازی بچه ها کار میکنیم و روی مسایل فنی نیز تمرکز داریم.


وی ادامه داد:  به امید خدا از هفته بعد می رویم برای مرور کارهای تاکتیکی و برنامه های تیمی. اتفاق خوبی که قبل از ورود بچه ها به تمرین افتاد، اعطای چک های  بخش دیگری از قراردادهاشون بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد قراردادهاشون رو گرفتند.


سرمربی تیم شهرخودرو که با رسانه باشگاه صحبت کرده است، افزود: با درایت آقای حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده ای که داده شده بود به بازیکنان چک های ما بقی قرار دادها را ارایه کنیم  تا بچه ها با روحیه بهتری در تمرین ها حاضر بشوند. خب این اتفاق بزرگی بود که نشان می دهد باشگاه به دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد.


سرآسیایی اظهار کرد: برای بحث حضور در لیگ ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم. این اتفاقی که افتاد و چک های بازیکنان صادر شد،عملا نشان داد برای باشگاه ما برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است. در حال حاضر نیز تمرینات تیم با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی ادامه دارد ، اما به هر شکل نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.


سرمربی تیم شهرخودرو گفت:من و اعضای کادر فنی وظیفه داریم بازیکنان را در شرایط ایده آل چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ فنی نگه داریم و درحال حاضر هم همین رویه را پیگیری می کنیم. ولی بازهم تاکید می کنم برای ادامه لیگ تابع دستورات مدیریت باشگاه هستیم .

دیدگاه‌ها