کد خبر : 1688096 | 17 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

مدافع بارسا شاگرد گواردیولا نمی شود

سرجی روبرتو و نلسون سمدو که شانس جدایی شان از بارسا وجود دارد، به منچسترسیتی نخواهند رفت.

مدافع بارسا شاگرد گواردیولا نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرجی با بارسا تا 30 ژوئن 2022 اعتبار دارد و رقم فسخ آن نیز 500 میلیون یورو است. او که سومین کاپیتان آبی اناری ها نیز محسوب می شود، جایگاه ویژه ای در این باشگاه دارد ولی نیمکت نشینی ها و ذخیره نلسون سمدو بودن، باعث شده تا به گزینه جدایی از بارسلونا فکر کند.

با توجه به ترافیک شدید در خط میانی بارسا دشوار بتوان تصور کرد که فصل بعد به او در این منطقه بازی برسد و اگر سمدو هم ماندنی شود، شاید سرجی جدایی را بهترین گزینه بداند.

 

 

1501309

 

 

شرایط سمدو هم در بارسا مبهم به نظر می رسد و او که بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، به جدایی فکر می کند و چند تیم بزرگ را نیز خواهان خود می بیند.

 

در یک هفته گذشته اخباری در مورد علاقه پپ گواردیولا به جذب سرجی روبرتو منتشر شده بود اما مارکا ادعا کرد که سرجی راهی سیتی نخواهد شد. اخباری مشابه در مورد سمدو نیز منتشر شد که مارکا این خبر را هم تکذیب کرده است.

واقعیت این است که تماس هایی بین دو باشگاه برای سرجی روبرتو برقرار شده بود ولی به دلیل قیمت بالای سرجی، سران سیتی تصمیم به عقب نشینی گرفتند. در مورد سمدو اما قضیه متفاوت است چرا که سیتی از ابتدا تمایلی به جذب سمدو نداشته و هیچ مذاکره ای هم انجام نشده بود. سمدو بازیکنی نیست که از لحاظ سبک بازی مورد علاقه پپ قرار داشته باشد.

 

 

1480368

دیدگاه‌ها