کد خبر : 1688119 | 17 خرداد 1399 ساعت 20:28 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین احتمالی جیدون سانچو از لالیگا می‌آید؟

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس، در صورت جدایی جیدون سانچو از دورتموند این باشگاه به دنبال جذب فران تورس از والنسیا خواهد رفت.

جانشین احتمالی جیدون سانچو از لالیگا می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدا کمتر کسی تصور می‌کرد که ستاره انگلیسی دورتموند تا به اینجای رقابت‌های بوندس‌لیگا چنین عملکرد حیرت انگیزی را از خود به جای گذاشته باشد. با این حال اما چنین اتفاقی رخ داده و جیدون سانچو تا اینجا در رقابت‌های بوندسلیگا آمار شگفت انگیز ۱۷ گل و ۱۶ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1501064

 

 

عملکرد خیره کننده ستاره جوان دورتموند باعث شده که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. از طرفی گفته می شود که باشگاه هایی نظیر رئال‌مادرید و منچستریونایتد مهمترین مشتریان برای جذب سانچو به حساب می آیند.

 

با توجه به احتمال بالایی جدایی سانچو از دورتموند در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به نظر می‌رسد که این باشگاه به طور حتم به دنبال جذب یک جانشین برای این ستاره انگلیسی خواهد رفت. در همین رابطه و بر اساس ادعای اسکای اسپورتس وینگر جوان و اسپانیایی والنسیا گزینه زنبورها در صورت جدایی سانچو خواهد بود.

 

تورس در این فصل لالیگا ۲۵ بازی برای والنسیا انجام داده و آمار ۴ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده است. همچنین گفته می شود که رئال مادرید نیز یکی از مشتریان این هافبک جوان به حساب می آید.

 

 

دیدگاه‌ها