کد خبر : 1688121 | 17 خرداد 1399 ساعت 20:29 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

نادال: می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم

برنده 19 تورنمنت گرنداسلم نظراتش را درباره احتمال از سرگیری رقابت‌های تنیس بدون حضور تماشاگران بیان کرد.

نادال: می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، رافائل نادال که مدتی قبل 34 ساله شده است درباره شروع دوباره تورنمنت‌های جهانی تنیس بدون حضور تماشاگران به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: مبارزه پیش‌روی چشمان تماشاگران زیاد، اشک‌ها و هیجان‌شان باعث برانگیخته شده احساس‌های غیرقابل مقایسه‌ای می‌شود. عقب‌نشینی از این امتیازها و بازی در تورنمنت‌ها بدون حضور تماشاگران سخت و عجیب است.

 

این تنیسور اسپانیایی افزود: نمی‌خواهم که چنین اتفاقی رخ دهد اما به نظر می‌رسد باید در چنین شرایطی بازی کنم. اگر شرایط، امکان برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران را ندهد، من هم مثل بقیه سازگار خواهم شد. امیدوارم به زودی همه چیز به نتیجه برسد و تماشاگران به سکوها بازگردند. تنیس مثل هر ورزش دیگری بدون تماشاگر چیزهای زیادی را از دست می‌دهد.

 

1482659

 

رافائل نادال درباره منفعت توقف رقابت‌های تنیس برای ورزشکارانی با سن زیادتر مثل او گفت: هر چه توقف رقابت‌ها بیشتر باشد رسیدن به شرایط ایده‌آل جسمانی برای بازیکنانی با سن زیادتر مشکل خواهد بود. بازیکنان جوان‌تر از این نظر در مزیت هستند اما فکر نمی‌کنم توقف رقابت‌ها برای بازیکنانی مثل من یک نکته مثبت باشد. البته من تجربه بازگشت به رقابت‌ها پس از توقف طولانی به خاطر جراحی داشتم. بنابراین می‌دانم چگونه باید به بازی بازگردم. نمی‌دانم آیا این توقف کنونی رقابت‌ها باعث طولانی‌شدن دوران حرفه‌ای من می‌شود یا خیر، اما می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم. آماده رقابت در بالاترین سطح حتی بدون تمرین زیاد هستم.

دیدگاه‌ها