کد خبر : 1688129 | 17 خرداد 1399 ساعت 21:03 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه دوست داریم رقابت را شروع کنیم

موسوی:بازیکنها تحت فشار باشگاه‌ها آن حرفها را زدند

مدافع گل گهر سیرجان از آمادگی تیمش برای شروع دوباره مسابقات و دستیابی به سهمیه بقا گفت.

موسوی:بازیکنها تحت فشار باشگاه‌ها آن حرفها را زدند

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که در نیم فصل به جمع شاگردان مجید جلالی اضافه شده و توانسته نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد، در خصوص دیدار تدارکاتی اخیر گل گهر با پیکان می‌گوید: در مورد بازی باید بگویم بازی خوبی بود و بعد از مدت‌ها بازی کردیم و یک دیدار دوستانه خوب و مفید انجام دادیم. سطح کیفی بازی خوب نبود که طبیعی است چرا که بدن‌ها به دلیل دوری طولانی از شرایط مسابقه سنگین شده بود و بازیکنان در این مدت تمرینات اختصاصی انجام داده بودند و آمادگی فیزیکی آنها مشکلی نداشت ولی به دلیل دوره بدنسازی کمی طول می‌کشد تا افت بدنی بازیکنان جبران شود و با چند دیدار دیگر به شرایط مطلوب می‌رسیم و آمادگی کامل پیدا می‌کنیم. در کل بازی خوب و مفیدی بود.


وی در مورد وضعیت خودش در این بازی هم گفت: آقای جلالی ترکیب را جوری چید تا به همه بازی برسد و اکثر نفرات را بازی داد و من هم به همین ترتیب یک نیمه بازی کردم. از عملکرد خودم ناراضی نیستم ولی خب به همان دلیلی که گفتم دوره بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و من هم آمادگی بدنی کافی به همین دلیل نداشتم و یک هفته دیگر این مشکل برطرف می‌شود و به آمادگی کامل می‌رسم.
مدافع گل گهر در رابطه با اختلاف نظری که میان فوتبالی‌ها در خصوص شروع دوباره لیگ وجود دارد هم توضیح داد: در مورد برگزار شدن یا نشدن لیگ من با خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر در ارتباط هستم و همه می‌خواهند بازی‌ها دوباره از سر گرفته شود و اینکه در رسانه‌ها می‌گویند لیگ نباید شروع شود شاید تحت فشار باشگاه‌شان هستند و به خاطر منافع باشگاه‌شان این چنین صحبت می‌کنند ولی خودشان اکثرا منتظر شروع لیگ هستند.


موسوی در ادامه گفت: به نظر خودم هم لیگ باید شروع شود چون کرونا یک ویروس است که آمده و باید یکجوری با آن کنار آمد و همانطور که بخش‌های دیگر با رعایت موارد بهداشتی راه افتادند فوتبال هم می‌تواند راه بیافتد. الان منِ فوتبالیست بازی نکنم بنشینم خانه ولی برادرم می‌رود بیرون سرکار و ممکن است بگیرد و بیاید به من انتقال دهد. از طرفی مسئولان کشور ما می‌گویند در مهار کرونا از همه کشورهای پیشرفته دنیا بهتر عمل کردیم خب پس چطور آنجا لیگ‌هایشان را شروع کردند و ما نمی‌توانیم شروع کنیم؟ بعدهم این ویروس بعید است به این زودی ها از بین برود و بخواهیم به خاطر کرونا بازی نکنیم تا 2 سال باید فوتبال ایران را تعطیل کنند آیا کسی حاضر به چنین اتفاقی است؟ به نظر من همه منتظر شروع بازی‌ها هستند و اینکه می‌گویند برگزار نشود به دلایلی دیگری است. خون ما از سایر مردم که در مشاغل دیگر حضور دارند رنگین تر نیست و خود من هم منتظر شروع بازی‌ها هستم.

 

دیدگاه‌ها