کد خبر : 1688136 | 17 خرداد 1399 ساعت 21:29 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرباز شاهین هستم؛

کریمیان: میشو حتما برمی‌گردد

مربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید تا این لحظه بحثی مبنی بر عدم بازگشت سرمربی کروات این تیم مطرح نشده است.

کریمیان: میشو حتما برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان در حاشیه تمرین امروز شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: پس از اعلام سازمان لیگ تمریناتمان را شروع کردیم و اردوی یک هفته‌ای را با انجام دو جلسه تمرینی در روز انجام دادیم. با توجه به اینکه هنوز شرایط حضور آقای میشو مهیا نبود، برنامه تمرینی را روزانه به ما سپردند و توانستیم تمرینات خوبی را داشته باشیم.

 

او ادامه داد: به دنبال برپایی اردویی بودیم تا تمام امکانات ازجمله سالن بدنسازی خیلی خوبی برای ما فراهم باشد که مجموعه عصر انقلاب شهریار، با امکانات خوبی در اختیارمان قرار گرفت. طی روزهای اخیر اردوی بسیار خوب و تمرینات منظمی داشتیم. شرایط ایده‌آلی داریم و تا ۵-۴ روز دیگر در اردو هستیم و به شرایط نرمال می‌رسیم تا بعد از آن به بوشهر برویم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص زمان بازگشت میشو و بازیکنان خارجی این تیم ابراز کرد: در ابتدای کارمان بازگشت آقای میشو بخاطر بسته بودن خطوط هوایی مهیا نبود، اما پس از باز شدن مسیرها، یک سری مشکلات خانوادگی هم برای ایشان به وجود آمد که بخواهند به ایران برگردند ولی به نظرم به مرور زمان این مشکلات حل شده و ایشان در تماس با مدیران باشگاه و سرپرست تیم هستند.

 

کریمیان تاکید کرد: لازم است که آقای میشو برگردند چون برای شاهین بوشهر زحمت کشیدند و ما نتایج خوبی با حضور ایشان کسب کردیم. برنامه و طراحی تمرینات ایشان حضور دنبال می‌شود و ما نیز آخرین شرایط بازیکنان را به ایشان اطلاع می‌دهیم. امیدوار هستیم آقای میشو و دو بازیکن گرجستانی ما هرچه زودتر برگردند تا با تیم کاملی در مسابقات شرکت کنیم.

او یادآور شد: تمام تیم‌ها اولویت سلامتی جامعه و فوتبالیست‌ها را بخاطر وضعیت کرونا در نظر گرفته بودند، اما از زمانی که ستاد کرونا در ورزش اعلام کرد مکان‌های ورزشی و باشگاه‌ها اجازه فعالیت دارند، تیم ما نیز تابع این مسائل بود و ما توانستیم از همان اول تمرینات خود را برگزار کنیم. الان هم شرایط مطلوبی داریم. باشگاه ما مطیع تصمیمات مسؤولان بوده و کارش را دنبال می‌کند.

 

مربی شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: تا این لحظه قرار است آقای میشو برگردند. برنامه تمرینات ایشان را دنبال می‌کنیم و من هم خودم را سرباز باشگاه شاهین می‌دانم و مدیون این تیم هستم. از زمانی که آقای ویسی هم در تیم ما حضور داشتند، من به درخواست باشگاه در تیم بودم و همچنان ماندم. تا جایی که از دستم بربیاید، از طرف باشگاه اطاعت امر می‌کنم.

کریمیان عنوان کرد: مطمئنا حضور میشو لازم است و نتایجی که با ایشان به دست آوردیم، با بازگشت ایشان ادامه پیدا می‌کند و عملکرد بهتری در لیگ برتر خواهیم داشت.

 

دیدگاه‌ها