کد خبر : 1688146 | 17 خرداد 1399 ساعت 22:31 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجوز بازی‌های دوستانه بهترین تصمیم بود؛

طاهری: یک نفر تصمیم گیرنده باشد

مربی تیم فوتبال سایپا معتقد است تنها یک شخص باید برای برگزاری بازی‌ها دستورهای لازم را بدهد.

طاهری: یک نفر تصمیم گیرنده باشد

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط شیوع کرونا در جامعه اظهار کرد: در ۱۰۰ سال اخیر چنین اتفاقی در دنیا نیفتاده که کسی تجربه این کار را داشته باشد. به همین خاطر آزمون و خطای زیادی دارد. به نظرم باید یک نفر مسؤولیت این کار را برعهده بگیرد؛ گرچه اشتباه باشد، اما باید یک نفر برای برگزاری بازی‌ها تصمیم‌های لازم را اتخاذ کند.

 

او ادامه داد: اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مجوز انجام دیدارهای دوستانه را صادر کردند، اتفاق خیلی خوبی است چون به آماده‌سازی تیم‌ها کمک بیشتری انجام می‌دهد.

 

مربی تیم سایپا درباره انجام دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس ابراز کرد: بدون بازی تدارکاتی نمی‌توان مسابقات لیگ برتر را شروع کرد. ما باید با سایر تیم‌ها مسابقه بدهیم و نباید صرفا در دیدارهای درون تیمی خودمان را محک بزنیم. صدور مجوز مسابقات تدارکاتی بهترین تصمیم ممکن بود.

 

طاهری درباره تاثیر جوانگرایی سایپا در هفته‌های پایانی فصل گفت: نیروی جوانی ما در این مقطع و در ۹ مسابقه پایانی لیگ برتر، بیشتر از ۲۱ هفته اخیر بازی‌ها به کارمان می‌آید و ما به این موضوع امیدوار هستم.

 

 

دیدگاه‌ها