کد خبر : 1688153 | 17 خرداد 1399 ساعت 22:52 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کورسو امید دورتموند حفظ شد (عکس)

دورتموند در دیداری دشوار با یک گل هرتابرلین را مغلوب کرد تا با هفت امتیاز اختلاف با بایرن در رده دوم قرار گیرد.


به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی نبود، با تک گل نیمه دوم امره جان موفق به شکست هرتا شد تا اندک امیدهای خود را برای رسیدن به بایرن مونیخ حفظ کند.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی و روی پاس گریرو می توانست به گل اول برسد، اما ضربه تورگان هازارد تحت فشار مدافعان حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 برانت با حرکتی تماشایی وارد محوطه جریمه هرتا شد و از گوشه اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت با اختلاف کمی از کنار دروازه یارستین به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول این داریدا بود که با ضربه ای از راه دور دروازه دورتموند را تهدید کرد، اما بورکی عکس العمل خوبی نشان داد تا نیمه نخست کم هیجان با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و روی همکاری حکیمی و هازارد، جیدون سانچو در دهانه دروازه هرتابرلین صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از کنار دروازه راهی بیرون شد.

 

اما در دقیقه 58 دورتموند به گل اول دست یافت. روی کار تیمی و تماشایی برانت و سانچو، امره جان ابتدای محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد داریدا یک بار دیگر شانس خود را در موقعیت خوبی برای گلزنی امتحان کرد، اما حضور به موقع مدافعان دورتموند باعث شد توپ به راحتی در اختیار بورکی قرار گیرد.

 

در دقیقه 90 و با همکاری عالی سانچو و گریرو، سانچو صاحب موقعیت منابی شد، اما یارستین عکس العمل مناسبی نشان داد تا در نهایت دورتموند با یک گل موفق به شکست هرتابرلین شود.

 

1501378

 

1501374

 

1501377

 

1501383

 

1501375

دیدگاه‌ها