کد خبر : 1688154 | 17 خرداد 1399 ساعت 23:05 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس:

بارسلونا در فینال مانند محمد علی کلی بود!

دنی آلوس، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا در مورد دومین سه گانه این تیم و فینال برلین برابر یوونتوس صحبت کرد.

بارسلونا در فینال مانند محمد علی کلی بود!

به گزارش "ورزش سه"، پنج سال پیش در چنین شبی بارسلونا موفق شد در فینال لیگ قهرمانان با نتیجه 1-3 یوونتوس را مغلوب کند تا برای دومین بار فاتح سه گانه شود. دنی آلوس مدعی شد بسیاری معتقدند بارسلونا قادر نیست به چنین هدفی دست یابند، اما آنها در فینال ها همیشه آماده مقابله با همه چیز بودند.

 

1501380

 

دنی آلوس گفت: "تقریبا همه چیز را در مورد فینال به یاد می آورم و  زمان زیادی از آن بازی نمی گذرد. به خاطر دارم که آن لحظه بسیار ویژه بود، اما بازی از نظر شخصی و تیمی دشوار بود. مردم تصور می کردند ما نمی توانیم قهرمان شویم و از حریف ما حمایت می کردند تا جلوی موفقیت ما را بگیرند. ما می دانستیم که مردم تصور می کنند ما نمی توانیم دوباره فاتح سه گانه شویم. وقتی آمادگی مقابله با اتفاقات را دارید، بعید است که اتفاقات تلخ رخ دهد. این راز بارسا در فینال است؛ همیشه آماده بودن.

 

می دانستیم یوونتوس حریفی سرسختی و تیمی قدرتمند از نظر بدنی است. در بازی فینال ما مانند محمد علی کلی بودیم؛ مثل پروانه شناور و مثل زنبورعسل گزنده. می دانستیم که با داشتن توپ پیروز شویم. فرقی نمی کند حریف شما چقدر قدرتمند باشد، اگر آنها را دنبال توپ باشند خسته می شوند. لحظه ای که آنها دروازه شان را رها می کنند، وقت حمله است. علیرغم اینکه آلوارو موراتا بازی را 1-1 کرد، ما هرگز بازی تیمی را متوقف نکردیم. ما یکدیگر را به کسب پیروزی تشویق می کردیم، زیرا اگر اینگونه نباشد، شما با سر پایین به سمت رختکن می روید."

دیدگاه‌ها