کد خبر : 1688158 | 17 خرداد 1399 ساعت 23:07 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ماه رسیدن به میانه جدول است؛

جعفری: بخاطر شروع لیگ خوشحال هستیم

مهاجم جوان سایپا امیدوار است در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنند و به جمع تیم‌های میانه جدول برسند.

جعفری: بخاطر شروع لیگ خوشحال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری درباره برگزاری تمرینات سایپا اظهار کرد: خدا را شکر پس از سه ماه بلاتکلیفی نظر نهایی آمد که لیگ برتر برگزار می‌شود و بخاطر این اتفاق خیلی خوشحال هستم. امیدوار هستم با سلامتی کامل همه اعضای تیم‌ها و بازیکنان، مسابقات ادامه پیدا کند و شاهد لیگ جذابی باشیم.

 

او ادامه داد: از ابتدای فصل تیم ما با بازیکنان جوان بسته شد و خوشبختانه با اعتمادی که آقای صادقی به جوانان داشت، فرصت خوبی در اختیار آنها قرار گرفت. البته تیم نتوانست آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد، اما نکته مثبت بود این بود که جوانان زیادی به لیگ برتر معرفی شدند.

 

مهاجم سایپا به انگیزه بالای این تیم برای ادامه فصل اشاره کرد و افزود: مطمئن باشید در ۹ مسابقه باقی مانده تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. ماندن در لیگ برتر تنها خواسته ما نیست و حداقل هدف بازیکنان سایپا رسیدن به رتبه‌های هفتم، هشتم جدول است.

 

جعفری یادآور شد: انجام دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس ما را در شرایط بهتری قرار داد و امیدوار هستیم با انجام تمرینات و اینگونه بازی‌های دوستانه، با آمادگی کامل وارد لیگ برتر شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها