کد خبر : 1688162 | 18 خرداد 1399 ساعت 01:44 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هاورتز و ورنر فوق‌العاده هستند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرد که علاقه زیادی به بازی تیمو ورنر و کای هاورتز، ستاره های تیم ملی آلمان، دارد اما تایید کرد مشکلاتی که براساس شیوع کرونا ایجاد شد، توان این باشگاه در بازار نقل و انتقالات را کاهش داد.

کلوپ: هاورتز و ورنر فوق‌العاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خوب ورنر و هاورتز در این فصل باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن آنها باشند و از لیورپول هم به عنوان مشتری هر دو بازیکن نام برده می شد اما اکنون به نظر می رسد هیچ یک از آنها راهی آنفیلد نخواهند شد.

گفته می شود ورنر با چلسی به توافق رسیده و در این تابستان راهی استمفوردبریج خواهد شد و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد هاورتز نام برده می شود. کلوپ معتقد است مشکلاتی که به واسطه شیوع کرونا ایجاد شد، توان لیورپول در بازار نقل و انتقالات را کاهش داد.

او در گفتگو با اسکای آلمان، در پاسخ به سوالی در مورد ورنر و هاورتز، گفت:" بازیکنان خوب زیادی در دنیا هستند. تیمو ورنر بازیکن فوق العاده ای است، هاورتز هم بازیکن فوق العاده ای است. زمان مناسب، فرصت- همه چیز باید با هم ایجاد شود. شش-هفت هفته قبل ما نمی دانستیم که این فصل بار دیگر بازی می کنیم یا نه.

 

1501386

 

اگر در نیم فصل دوم بازی نمی کردیم، آنوقت فکر می کردیم "بسیار خب، چه زمانی می توانیم دوباره بازی کنیم."" و حالا بازی ها خیلی زود شروع می شود. در انگلیس شایعات زیادی وجود دارد که منچستریونایتد قصد دارد چه بازیکنی را بخرد، چلسی می‌خواهد چه بازیکنی را بخرد.

در حال حاضر همه باشگاه ها دارند پول از دست می دهند. بدون تماشاگر، ما احتمالا باید پول بلیت ها فصل بعد را برگردانیم و احتمالا سال بعد بلیت فروشی ای نخواهیم داشت. حداقل برای 15-10 بازی ابتدایی بلیتی فروخته نمی شود. جایگاه های وی آی پی پر نمی شود و بلیت ها فروخته نمی شود. این روی شرکای دیگر هم تاثیر دارد و شرایط متفاوت از قبل خواهد بود.

بحث کردن بازی بازیکنان در مورد کاهش دستمزد و از سوی دیگر خرید یک بازیکن به قیمت 60-50 میلیون پوند؛ آن وقت باید در مورد تصمیم مان توضیح بدهیم."

دیدگاه‌ها