کد خبر : 1688163 | 18 خرداد 1399 ساعت 02:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان: سانچو باید باهوش‌تر و پخته‌تر باشد

امره جان، هافبک ملی پوش بروسیا دورتموند، به جیدون سانچو، هم تیمی انگلیسی اش، هشدار داد که اگر می خواهد به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود، باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.

امره جان: سانچو باید باهوش‌تر و پخته‌تر باشد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو که تنها 20 سال دارد، با نمایش های درخشانی که در دو فصل اخیر ارائه داد، مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفت. اما به تازگی عکس هایی از او منتشر شد که بدون رعایت قوانین فاصله گیری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا، در حال اصلاح موهایش بود.

همین مسئله باعث شد تا از سوی فدراسیون فوتبال آلمان جریمه شود؛ جریمه ای که او در توئیترش آن را مضحک توصیف کرد. اما اکنون امره جان که تک گل پیروزی بخش دورتموند در دیدار امشب مقابل هرتابرلین را به ثمر رساند، به هم تیمی جوانش توصیه کرد که بیشتر مراقب رفتارش باشد.

 

1501387

 

این ملی پوش آلمانی به اسکای گفت:" ما می دانیم که او باید در این موارد منظم تر باشد اما او خودش هم این را می داند. او باید باهوش تر باشد و در این موارد پخته تر عمل کند. او نمی تواند در آینده باز هم چنین اشتباهاتی مرتکب شود.

باید جیدون را به مسیر درست هدایت کرد. او پسر فوق العاده ای است؛ حتی خارج زمین. او از عمد این کار را نکرد که رسوایی به بار بیاورد. شاید او در بعضی موارد، بیش از اندازه به بقیه اعتماد می کند."

دیدگاه‌ها