کد خبر : 1688164 | 18 خرداد 1399 ساعت 02:21 | 34.6K بازدید | 1 دیدگاه

اودیون ایگالو:

فکر می کردم پیشنهاد منچستریونایتد شوخی است

اودیون ایگالو، مهاجم قرضی منچستریونایتد، اعلام کرد که هواداران این تیم هنوز بهترین بازی های او را ندیده اند.

فکر می کردم پیشنهاد منچستریونایتد شوخی است

به گزارش "ورزش سه"، در بازار نقل و انتقالات زمستانی از مهاجمان زیادی به عنوان گزینه های شیاطین سرخ نام برده می شد و در نهایت این باشگاه این مهاجم نیجریه ای را به طور قرضی از باشگاه چینی شانگهای شنهوا به خدمت گرفت.

قرار بود او تا پایان این فصل برای منچستریونایتد بازی کند اما با توجه به نمایش های خوبش و به ثمر رساندن 4 گل در 8 بازی، یونایتدها با شانگهای به توافق رسید تا با توجه به تغییر تقویم بازی ها به دلیل شیوع کرونا، این بازیکن را برای مدت بیشتری در اختیار داشته باشند. او اکنون تا ژانویه 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و می خواهد از این فرصت بیشتری استفاده را ببرد.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، خیلی ها در مورد توانایی من تردید داشتند. من هرگز در مورد توانایی خودم تردید نداشتم و می دانستم که می توانم چیزی به تیم اضافه کنم و فکر می کنم که هنوز می توانم کارهای بیشتری انجام بدهم.

 

1481987

 

هواداران هنوز بهترین بازی های من را ندیده اند زیرا وقتی به اینجا آمدم، در بهترین شرایط نبودم اما حیلی بهتر شده ام و امیدوارم که فصل را خیلی خوب تمام کنم. در حال حاضر، تنها می خواهم رویایم را زندگی کنم.

وقتی منچستریونایتد تماس گرفت، فکر کردم شوخی است. من در شانگهای بازی می کردم. آیا ممکن بود باشگاهی به بزرگی منچستریونایتد، در چین به دنبال مهاجم باشد؟ همه چیز علیه من بود. سن من. ضمن اینکه کرونا در چین آغاز شده بود. من گفتم نه، این شوخی است. بعدا قضیه جدی شد. فکر می کردم: فقط وقتی به منچستر پرواز کنم، این موضوع را باور می کنم."

دیدگاه‌ها