کد خبر : 1688166 | 18 خرداد 1399 ساعت 08:19 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین امکانات را داریم؛

خلعتبری: قطر نه، باید در مشهد میزبان باشیم

هافبک شهرخودرو می‌گوید حق آنها میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و نباید در قطر به مصاف حریفان خود بروند.

خلعتبری: قطر نه، باید در مشهد میزبان باشیم

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممکن است رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا به صورت متمرکز در فصل جاری دنبال شود، مطرح شده ولی هنوز ای‌اف‌سی این موضوع را تایید نکرده است.

 

محمدرضا خلعتبری درباره احتمال میزبانی قطر از تمام بازی‌های لیگ قهرمانان به "ورزش سه" گفت: مطمئنا قطر می‌تواند این کار را انجام دهد چراکه بهترین استادیوم‌ها را مجهز به تمام امکانات ازجمله سیستم سرمایشی و همچنین زمین‌های تمرینی مناسبی دارد و بهترین هتل‌ها هم در این کشور ساخته شده، اما اینکه قرار است مسابقات ما در این کشور برگزار شود یا نه را خبر ندارم.

 

او با اشاره به اینکه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شهریورماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: اگر قرار است قطر در این مسابقات میزبان باشد، چرا ما نتوانیم از میزبانی خودمان استفاده کنیم؟ این چه حرفی است که باید تمام بازی‌ها در آنجا برگزار شود؟ مگر امکانات ما در حد انجام یک مسابقه آسیایی نیست؟

 

هافبک هجومی شهرخودرو یادآور شد: ورزشگاه امام رضا که یکی از بهترین و مجهزترین استادیوم‌ها در آسیا است را در اختیار داریم که همه از بازی کردن در آن لذت می‌برند و آرزو دارند چنین ورزشگاهی داشته باشند. از طرف دیگر شهر مشهد بهترین هتل‌های بین‌المللی و زمین‌های تمرینی مجهزی را دارد که تیم‌ها می‌توانند کارشان را در آنجا دنبال کنند.

 

خلعتبری عنوان کرد: متاسفانه میزبانی در دور اول بازی‌های مرحله گروهی را از ما گرفتند و همیشه مهمان بودیم، اما وقتی دو مسابقه را بیرون از خانه انجام دادیم، چه دلیلی دارد که نتوانیم در مشهد به مصاف حریفان‌مان برویم؟ ما هیچ مشکلی بابت میزبانی نداریم و امیدوار هستم که مسؤولان با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

 

او تصریح کرد: قهرمانان کشورهای امارات، ازبکستان و عربستان در گروه ما هستند و این اتفاق هم برای میزبانی ایرانی‌ها در حال افتادن است. مسابقه اول را باختیم، اما در دومین دیدار با نامردی شکست خوردیم. بازی سوم ما هم که قرار است در امارات باشد و کارمان راحت نیست ولی باید در دور برگشت بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا حق ما ضایع نشود.

دیدگاه‌ها