کد خبر : 1688167 | 18 خرداد 1399 ساعت 08:21 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تثبیت صدرنشینی دینامو زاگرب؛

محرمی، برنده تقابل ایرانی‌ها در کرواسی

دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود مقابل واراژدین که یک نیمه مهدی‌خانی را در اختیار داشت، به برتری رسید.

محرمی، برنده تقابل ایرانی‌ها در کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک کرواسی، تیم واراژدین که محمدمهدی مهدی‌خانی را جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۳:۳۵ شنبه شب در استادیوم وارتکس مقابل دینامو زاگربی قرار گرفت که صادق محرمی را از ابتدای بازی به‌عنوان مدافع راست در اختیار داشت.

 

یاران محرمی در دقیقه ۱۳ با گلزنی آدِمی پیش افتادند و پنج دقیقه بعد از آن هم با ضربه پنالتی برونو پتکوویچ گل دوم را به ثمر رساندند تا در نیمه اول به برتری ۲ بر صفر مقابل واراژدین دست پیدا کنند.

 

واراژدین در شروع نیمه دوم سه تعویض همزمان و هجومی داشت که مهدی‌خانی هم یکی از آنها بود تا بتواند با این تغییرات نتیجه را جبران کند، اما آنها تنها یک بار در دقیقه ۷۹ با شوت پشت محوطه اوبرگون توانستند مقابل دینامو زاگرب به گل برسند و در زدن گل تساوی ناکام ماندند.

 

در ثانیه‌های پایانی مسابقه دینامو زاگرب با اشتباه هافبک‌های واراژدین یک ضد حمله سریع زد و موفق شد توسط آنتونیو مارین گل سوم را بزند تا در این دیدار خارج از خانه برابر یاران مهدی‌خانی به برتری ۳ بر یک برسد.

 

دینامو زاگرب در شبی که محرمی را به طور کامل در ترکیب داشت، با این پیروزی ۶۸ امتیازی شد تا فاصله ۲۰ امتیازی با هایدوک اسپلیت رده دومی را در فاصله ۹ هفته به پایان مسابقات حفظ کند و چهار برد دیگر برای رسیدن به قهرمانی فاصله داشته باشد.

 

واراژدین نیز در حضور ۴۵ دقیقه‌ای مهدی‌خانی ۱۷ امتیازی ماند تا با تفاضل کمتر نسبت به اینتر زاپرسیچ به رده دهم جدول لیگ یک کرواسی سقوط کند و دوباره قعرنشین شود.

دیدگاه‌ها