کد خبر : 1688169 | 18 خرداد 1399 ساعت 09:24 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

SIGA ابتکار جهانی جدید را در ماه سپتامبر آغاز می کند

آغاز به کار "هفته صداقت در ورزش" برای اولین بار

سازمان بین المللی صداقت در ورزش (سیگا) از آغاز یک حرکت جهانی جدید با عنوان "هفته یکپارچگی ورزشی" خبر داد.

آغاز به کار "هفته صداقت در ورزش" برای اولین بار

به گزارش" ورزش سه" به نقل از الرایه  این حرکت جهانی برای اولین بار در بازه زمانی از 7 تا 11 سپتامبر برگزار می شود. "هفته صداقت ورزشی" با هدف ارتقاء و اجرای بالاترین استانداردهای صداقت در کلیه سطوح ورزش با مشارکت کلیه همکاران ورزشی از جمله وزرا ، روسای فدراسیون های ورزشی ، کمیته های المپیک ، کارشناسان و متخصصان در یک بستر مؤثر و تعاملی جهت آگاهی از چالش های پیش روی ورزش جهانی و پیشبرد کار تیمی شکل گرفته  و راه را برای اجرای اصلاحات لازم در راستای رسالت و مأموریت سگا باز می کند. امانوئل مدیروس ، مدیر عامل شرکت سیگا گفت: این رویداد در ماه سپتامبر هر سال در سراسر جهان برگزار می شود و به زودی برنامه نسخه اول را که تحت شرایط فعلی و همه گیر Corona برگزار می شود اعلام خواهیم کرد."


در نوامبر سال 2015 ، بیست سازمان برای ایجاد یک ائتلاف غیررسمی برای رهبری مشارکت بین المللی خصوصی و دولتی به منظور مقابله با چالش های زیاد و فوری پیش روی ورزش تشکیل شد. این گروه شامل نهادهای ورزشی، دولت ها، سازمان غیردولتی ضدفساد، سازمان های بین دولتی و شرکاری تجاری بود. در طی شانزده ماه گذشته ، این گردهمایی غیررسمی به بیش از 80 سازمان پشتیبان افزایش پیدا کرده است. امروز سیگا یک ائتلاف مستقل و بی طرف در سراسر جهان است که به طور قانونی ( مطابق با قوانین سوئیس) به عنوان یک انجمن غیرانتفاعی فعالیت می کند.


باتوجه به شرایط فعلی جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن برخی از پروازهای بین المللی ، اولین نسخه ابتکار جهانی این سازمان با عنوان "هفته صداقت در ورزش" از طریق فضای مجازی برگزار می شود که این جلسات شامل یکسری گفت و گوها با سران ورزش جهان خواهد بود.

دیدگاه‌ها