کد خبر : 1688171 | 18 خرداد 1399 ساعت 09:27 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالب؛ بازی تیم های شهرستانی در تهران

شاید در ادامه بازی های لیگ برتر برخی تیم های شهرستانی در تهران از حریفان خود پذیرایی کنند.

اتفاق جالب؛ بازی تیم های شهرستانی در تهران

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیم سازمان لیگ برتر ادامه بازی ها از هفته اول تیر ماه آغاز می شود. برخی تیم های شهرستانی که در تهران تمرین می کنند  درتلاش برای میزبانی از حریفان خود در پایتخت هستند تا در دوران کرونایی مجبور به سفر به شهرهای خود نشوند. از آنجایی که بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود برای این تیم ها برگزاری بازی در تهران و شهرستان هیچ تفاوتی ندارد. اما به طور حتم اگر در تهران میزبان حریفان خود باشند دیگر هزینه سفر به شهرستان را متحمل خواهند شد و از سویی به دلیل عدم مسافرت خطر کمتری آنها را تهدید می کند.

 

از جمله تیم های شهرستانی که در تهران تمرین می کنند می توان از نفت مسجد سلیمان – نساجیگل گهر و پارس جنوبی نام برد. سازمان لیگ هم اعلام کرده به این درخواست ها بعد از نامه رسمی تیم ها رسیدگی و پاسخ خود را اعلام خواهد کرد.

 

9 هفته پایانی لیگ برتر و هم چنین بازی های باقی مانده جام حذفی در ماه های تیر و مرداد دنبال خواهد شد. بر اساس اعلام فریبرز محمود زاده – مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر با پایان بازی ها پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد و این پنجره با شروع دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها