کد خبر : 1688173 | 18 خرداد 1399 ساعت 09:33 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

AFC معطل ترکمنستان برای فوتسال قهرمانی آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا منتظر نظر ترکمنستان برای تعویق دوباره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیاست.

AFC معطل ترکمنستان برای فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، پس از شیوع بیماری کرونا در جهان، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اولین تورنمنت رسمی بود که به تعویق افتاد و به نوعی کنفدراسیون فوتبال آسیا زودترین و بهترین تصمیم را گرفت. این مسابقات قرار بود اسفند پارسال در ترکمنستان برگزار شود اما به تعویق افتاد تا اینکه در فروردین امسال زمان جدید این بازی‌ها مشخص و مقرر شد مسابقات از نیمه مردادماه برگزار شود.

 

این درحالی بود که بیش از دو ماه از اعلام تعویق این بازی ها می‌گذشت و تعلل کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام زمان جدید این رقابت‌ها به دلیل عدم همکاری ترکمنستان بود. حالا و در شرایطی که به نظر می رسد با فروکش نکردن بیماری کرونا و عدم آمادگی تیم‌ها، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا باید بار دیگر به تعویق بیفتد، ترکمنستان این بار نیز همکاری مناسبی با کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.

 

این کشور که قوانین سختگیرانه‌ای در زمینه مسائل بهداشتی دارد پیش از این با اکراه پذیرفت که این مسابقات در مردادماه برگزار شود اما حالا درخواست تعویق یک ساله این بازی‌ها و برگزاری آن در مرداد سال آینده را داده است. اتفاقی که با توجه به نزدیکی با جام جهانی فوتسال به شدت مورد اعتراض تیم‌های مدعی فوتسال آسیاست.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نتوانسته ترکمنستان را برای تعویق این بازی‌ها و برگزاری آن در تاریخ بهمن یا اسفند امسال متقاعد کند و همین عامل باعث شده تا تیم‌های مدعی فوتسال هم معطل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بمانند. به نظر می‌رسد با ادامه این شرایط شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا مجاب شود تا بازی‌ها را به میزبانی کشوری دیگر در بهمن یا اسفند امسال برگزار کند.

 

دیدگاه‌ها