کد خبر : 1688195 | 18 خرداد 1399 ساعت 11:03 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

فوری: مک‌گرگور اعلام بازنشستگی کرد

مبارزه دوباره خبیب - مک‌گرگور رویا شد؟

کانر مک‌گرگور ستاره بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی، به شکلی غیرمنتظره بازنشستگی خود را اعلام کرد و گفت دیگر در رینگ هشت‌ضعلی به میدان نخواهد رفت.

مبارزه دوباره خبیب - مک‌گرگور رویا شد؟

به گزارش ورزش سه، کانر مک‌گرگور، ستاره بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی، به شکلی غیرمنتظره اعلام بازنشستگی کرد و گفت دیگر در رینگ هشت‌ضلعی به میدان نمی‌رود. البته این ستاره ایرلندی UFC پیش از این هم دو بار دیگر اعلام بازنشستگی کرده و سپس دوباره به رقابتها بازگشته بود.

 

ستاره 31ساله ایرلندی MMA با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد که دیگر در مبارزات شرکت نخواهد کرد. مک‌گرگور در این پست نوشت:" سلام رفقا، تصمیم گرفته‌ام از مبارزه بازنشسته شوم. به خاطر همه خاطرات بی‌نظیر از شما متشکرم. چه دورانی بود".

 

1501418

 

مک‌گرگور که در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی لقب بدنام را یدک می‌کشد قرار بود در ادامه سال جاری میلادی در سه مبارزه به مصاف اندرسون سیلوا، خورخه واسمیدال و در مهم‌ترین رقابت سال به مصاف حریف بزرگش حبیب نورماگومدوف برود.

 

ولی حالا به نظر می‌رسد مک‌گرگور که تخمین زده می‌شود در این سالها از حضور در مبارزات UFC بالغ بر 100 میلیون دلار درآمد بدست آورده باشد خود را به صورت زودهنگام بازنشسته کرده است. اما این اولین بار نیست که او اعلام بازنشستگی می‌کند. مک‌گرگور  سال گذشته هم در ماه مارس اعلام کرد دیگر قصد مبارزه کردن ندارد ولی 12 ماه بعد به رینگ بازگشت.

 

1501416

 

مک‌گرگور بعد از اعلام بازنشستگی قبلی‌اش در ماه ژانویه گذشته به مبارزات برگشت و در رقابتهای UFC246 موفق شد حریفش دونالد چرونه را تنها ظرف 40 ثانیه شکست دهد.

 

توییت اخیر مک‌گرگور و اعلام بازنشستگی‌اش هواداران او را ناراحت کرده چرا که آنها مدتی است بی‌صبرانه منتظر دیدار ا با اندرسون سیلوا، ستاره برزیلی MMA بودند. اندرسون که قهرمان سابق دسته میان‌وزن است از سوی خیلی‌ها به عنوان یکی از بهترین مبارزان تاریخ UFC دانسته می‌شود و خبر مبارزه او با مک‌گرگور هیجان زیادی در میان علاقه‌مندان به این ورزش ایجاد کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها