کد خبر : 1688228 | 18 خرداد 1399 ساعت 13:18 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

صیادان ملوانی اسیر آتش اختلاف نظر داخلی

ممی احمدزاده، پژمان نوری و مازیار زارع به سیم آخر زدند

رفت و برگشت‌های عجیب و غریب در باشگاه ملوان ادامه دارد و بعد از قهر چند روزه مازیار زارع، اکنون ممی احمدزاده نیز با انتشار متنی خداحافظی خود از این تیم را اعلام کرده است.

ممی احمدزاده، پژمان نوری و مازیار زارع به سیم آخر زدند

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران ملوان امیدوار بودند با حضور مثلث محبوب پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمدزاده تیم آنها از ید سیاسیون و مدیریت‌های غیرورزشی خارج شود و آنها دوباره شاهد موفقیت قوی سپید خود باشند، به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان طرفین تا به این لحظه مانع از تحقق این اتفاق شده است.

 

ملوان که از بُعد کسب نتیجه با حضور این نفرات طی هفته‌های قبل از تعطیلی لیگ موفق نشان داده بود و اکنون در رقابت میلی‌متری و حساسی برای فرار از قعر جدول و سقوط قرار دارد، درگیر مسائل خودساخته و داخلی شده که بار دیگر به نقل محفل کوچه و بازار این شهر فوتبالی شده است.

 

با این حال اتفاقاتی که از ابتدای نیم فصل در این تیم شکل داده اکنون باعث قهر و آشتی‌های بزرگی شده است. هر چند گفته می‌شود عمده این اختلاف نظرها از پیشنهاد مازیار زارع برای حضور جلال رافخایی، گلزن سابق این باشگاه را در کادرفنی و رد آن همراه بود اما حضور بابک پورغلامی در کادرفنی از سوی نوری این موضوع را جدی کرد. بعد از این ماجرا و در حالیکه تمرینات تیم به واسطه بحث شیوع کرونا تعطیل شده بود، مازیار زارع از جمع سپیدپوشان انزلی‌چی فاصله گرفت و با شروع دور جدید تمرینات نیز در زمین حسن رود حضور نیافت. قهر ادامه دار مازیار زارع هر چند روز گذشته پایان یافت و او به جمع سپیدپوشان بازگشت اما اینبار احمدزاده در اینستاگرام خداحافظی خود را اعلام کرد.

 

شروع اختلاف نظر؛ مایلی کهن را علم نکنید!


اما تمام اختلاف نظر‌ها از جایی استارت خورد که مایلی کهن در مصاحبه‌ای که با ورزش سه داشت، اعلام کرد مسوولیت تخریب استادیوم تختی انزلی در دوران سرمربیگری‌اش در ملوان برعهده او بوده و او قصد دارد این موضوع را پیگیری کند. مصاحبه‌ای که به زعم احمدزاده علم کردن دوباره مایلی کهن برای بازگشت به ملوان و جانشینی‌اش بوده تا با شاگردان قدیمی‌اش که اکنون مدیریت و عضویت کادرفنی این تیم را برعهده داشتند، اختلاف نظر پیدا کند. کار به جایی رسید که حتی در لفافه از نوری درخواست شد کمتر در تمرینات حضور داشته باشد!


در ادامه با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان، این باشگاه و شخص نوری با لیست کردن نفراتی از تیم امید و جوانان و ... 35 بازیکن برای پیگیری شرایط شان به احمدزاده معرفی کرد تا شرایط آنها زیر نظر گرفته شود. احمدزاده اما بی توجه به این موضوع و حضور در حسن رود برای پیگیری تست و تمرینات با تریلی خود راهی شهرستان شد. 

 

احمدزاده با تصور اینکه شاگردان قدیمی‌اش نمی‌خواهند او به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه دهد، اختلاف نظر را بیشتر کرد تا جایی که مازیار زارع ترجیح داد برای مدتی طولانی در تمرینات این تیم آفتابی نشود. موضوعی که با گلایه هواداران این تیم در تمرینات نیز همراه شد و آنها خواهان بازگشت کاپیتان سابق خود در تیم شدند. با این حال مازیار زارع روز گذشته بعد از مدت‌ها دوری بار دیگر در تمرینات و اصرار نوری و هواداران حاضر شد. موضوعی که باعث شد محمد احمدزاده برای ششمین بار استعفای خود را البته اینبار به صورت اینستاگرامی اعلام کند و با خاموش کردن تلفن همراهش و حرکت تریلی‌اش به مقصدی که بارنامه‌اش را تنظیم کرده بود، اعلام کند.

 

ملوان اکنون در رتبه هفدهم جدول در فاصله هفت بازی مانده به پایان فصل جا گرفته و شاید با قعرنشین فاصله زیادی داشته باشد اما شانس زیادی برای بقا با توجه به فاصله کم با دیگر تیم‌های بالاتر از خود دارد تا جایی که اختلاف آنها با تیم هشتم جدول 13 امتیاز است. موضوعی که شاید بتواند امید برای بقای این تیم را افزایش دهد اما نگرانی اصلی پشت اختلاف نظرهایی است که شاید مانع از این تحقق این موضوع شود و صیادان را با دلشوره راهی دریا کند. دلشوره‌ای به قیمت سقوط تیم ریشه‌دار شهرشان به لیگ دسته دوم. قتلگاهی که شاید حتی به قیمت تاراج تاریخ این باشگاه و پایان آنها تلقی شود. آیا نوری و زارع بعد از استعفای غیررسمی احمدزاده قادر خواهند بود این تیم را به ساحل برساند و نگرانی‌ها را دور کنند؟

 

1501439

دیدگاه‌ها