کد خبر : 1688258 | 18 خرداد 1399 ساعت 15:07 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلاتی که لوپز و وینیسیوس برای ایران ایجاد کردند!

نگچی لوپز و تارتار وینیسیوس دو بازیکن برزیلی پس از حضور ۶ ماهه در فوتبال ایران و عملکرد ضعیف، یک مشکل جدی برای باشگاه فولاد ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولادخوزستان در روزهای اخیر درگیر حاشیه‌های مربوط به قرارداد دو بازیکنی است که در لیگ هجدهم در این تیم حضور داشتند و نیم‌فصل نیز از این تیم رفتند. شکایت تارتا و نگچی لوپز دو بازیکن برزیلی باعث شده که سه پنجره نقل و انتقالاتی فولاد موقتا بسته شود اما این باشگاه به تازگی اعلام کرده در حال پی‌گیری برای رساندن پول به فیفا و بستن پرونده هستند تا این مشکل حل شود و هواداران اهوازی در نگرانی در بیایند.


تیم فولادخوزستان در لیگ هفدهم با قانون عجیبی کار خود را آغاز کرد و آن قانون بود: بازیکن، اردو و لباس خارجی ممنوع! 


سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد بدون حضور بازیکن خارجی کار خود را در لیگ هفدهم به پایان رساند و برای لیگ هجدهم نیز سرمربی باقی ماند. البته در این فصل به وی مجوز خرید بازیکن خارجی داده شد و شیمبا مهاجم برزیلی که سابقه حضور در این تیم خوزستانی را داشت به همراه نگچی لوپز و وینیسیوس تارتا به عضویت فولاد در آمدند.

 

1501480


البته وضعیت این دو بازیکن جدیدالورود با شیمبا کاملا متفاوت شد، شیمبا در نهایت فصل به عنوان آقای گلی دست یافت اما آن دو بازیکن پس از حضور افشین قطبی و پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل برابر تراکتورسازی در تبریز و اعلام لیست مازاد، از این تیم جدا شدند. عملکرد این دو بازیکن آنقدر معمولی و گاها ضعیف بود که هیچ صحبتی از سوی هواداران و رسانه‌ها در خصوص جدایی این دو بازیکن نشد.


مصاحبه تارتا در خصوص وضعیتش در اهواز این خبر را می‌داد که این بازیکن در تلاش است تا تمام پول قراردادش را بگیرد و البته توافق مالی با این بازیکنان در اهواز صورت نگرفت. همچنین طبق صحبت سعید آذری به یکی از این دو بازیکن مبلغ ۶۰ هزار دلار داده شده اما یکی دیگر تحویل و امضا کرده و اکنون هیچ‌کدام زیر بار این پول نمی‌روند.


باشگاه فولاد البته در نهایت از مبلغ ۱ میلیون و هشتاد هزار دلاری که بازیکنان برزیلی طلب کرده‌ بودند را با دفاع در فیفا به مبلغ ۲۳۰ هزار دلار تبدیل کرد و در تلاش است تا مقدمات پرداخت این پول را انجام بدهد.

 

1501481

دیدگاه‌ها