کد خبر : 1688271 | 18 خرداد 1399 ساعت 16:36 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام سرمربی لستر به بازیکنان: مستند جردن را ببینید

برندان راجرز سرمربی لستر در دوران قرنطینه از بازیکنانش خواسته بود حتما مستند "آخرین رقص"، مایکل جردن را تماشا کنند.

پیغام سرمربی لستر به بازیکنان: مستند جردن را ببینید

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر از دو هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد و لسترسیتی که توانسته بود تا پیش از تعطیلی رقابت ها رتبه سوم را به خود اختصاص دهد، باید در 9 بازی باقیمانده تلاش کند، سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهد. رقبایی چون یونایتد، تاتنهام و آرسنال سخت در تعقیب لستر هستند؛ ضمن اینکه چلسی رده چهارمی نیز در اندیشه تسخیر جایگاه شاگردان برندان راجرز است.

 

 

1501504

 

 

سرمربی لستر که چندی پیش فاش کرد به کرونا مبتلا شده بود، در دوران قرنطینه و در بستر بیماری تماشای مستند آخرین رقص مربوط به دوران ورزشی مایکل جردن را از دست نداده است.

او در گفت و گو با دیلی میل گفت که از بازیکنانش خواسته تا برای بالاتر بردن انگیزه شان، حتما این مستند را تماشا کنند:« مایکل جردن به طور ذاتی استعداد بسکتبال را داشت ولی توانست این استعداد را به بهترین شکل پرورش دهد. تمام ذهنیت او روی بهتر شدن متمرکز بود و اینکه به بالاترین سطح برسد. هر بازیکنی باید از او الگو بگیرد. اینکه چطور تمرین می کرد و چگونه برای رسیدن به اهدفش رنج می کشید.

از بازیکنانم خواستم که تحت هر شرایطی این مستند را تماشا کنند. اگر می خواهید به بازیکنی بهتر تبدیل شوید، اگر می خواهید راه و روش تمرین کردن در سطح حرفه ای را یاد بگیرد، اگر می خواهید ذهنیت پیروزی را در خودتان رشد دهید، نباید تماشای این مستند را از دست بدهید.»

 

 

1483726

دیدگاه‌ها