کد خبر : 1688307 | 18 خرداد 1399 ساعت 18:40 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنگام خروج از او تعهد کتبی گرفتیم؛

محمدی: راه‌حل مسالمت آمیز این است که رادولوویچ برگردد

مدیرعامل ذوب آهن می گوید این باشگاه همچنان پیگیر بازگشت مربی مونته نگرویی خود است و حتی هنوز هم شرایط برای انتقال ایشان با پرواز چارتر به ایران وجود دارد.

محمدی: راه‌حل مسالمت آمیز این است که رادولوویچ برگردد 

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با مصاحبه اخیر رادولویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و استعفای تلویحی او اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:  نکته اول اینکه من امیدوارم با لطف خدا و درایت مسئولان و همت مردم کرونا روز به روز ضعیف تر شود و در نهایت ختم به خیر شود.


او سپس با اشاره به قرارداد رادولوویچ و درخواست او برای جدایی توضیح داد: نکته دوم اینکه خصوص بحث سرمربی تیم است. امروز مصاحبه هایی با ایشان انجام شده و برخی خبرگزاری ها تیترهایی زده اند. اما آنچه مهم است این است که آقای رادولوویچ با ما قرارداد روشن و مشخصی دارد و باشگاه نسبت به ایشان تمام تعهدات و وظایف خودش را انجام داده است.


مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به قرارداد این مربی مونته نگرویی اضافه کرد: ایشان تا زمان حضور در ایران دستمزدش را دریافت کرده و در زمان خروج از ایران هم با تعهد کتبی خارج شده و این به صورت جزئی در قراردادش منعکس شده است. ما خودمان را متعهد و قائل به تمام بندهای قرارداد می دانیم. در کنار این موضوع تابع دستورالعمل های فیفا که پس از شروع ویروس کرونا به باشگاه ها ابلاغ شده نیز هستیم. 


جواد محمدی سپس با اشاره به اینکه برای مربی مونته نگرویی و شیوه بازگشتش تمهیدات مختلفی اندیشیده شده و حتی امکان بازگشت او باپرواز چارتر نیز وجود دارد، اینطور توضیح داد: از طرق مختلف به ایشان عنوان کردیم که برگردد و ما آماده هر نوع همکاری در این زمینه هستیم. حتی گفتیم می توانیم پرواز چارتر هماهنگ کنیم. همانطور که می دانید این کارها پیگیری خاصی نیاز دارد ولی این کار را کردیم و هنوز هم می توانیم پرواز چارتر برای بازگشت آقای رادولوویچ هماهنگ کنیم.

 

 

 


او سپس با اشاره به محدودیت های اعمال شده توسط برخی کشورها حرف هایش را از سر گرفت و گفت: با این حال برخی کشورها قوانین و محدودیت هایی را وضع کرده اند. مونته نگرو هم همین طور است. ما حتی در این زمینه مذاکراتی با سفارت ایران در صربستان داشته ایم و در واقع از تمام راه های موجود پیگیر موضوع بوده ایم تا شرایط بازگشت ایشان را فراهم کنیم و به صورت مکتوب هم به ایشان اعلام کرده ایم. 

 

محمدی در ادامه تصمیم گیری در رابطه با این موضوع را بر عهده رادولوویچ دانست و اضافه کرد: حالا دیگر به ایشان بستگی دارد که چه کاری می خواهد بکند. الان خیلی از بازیکنان و مربیان خارجی به هرترتیبی که بوده، به ایران بازگشته اند؛ مثل مربی بدنساز ما که برگشته و کارش را بدون مشکل دنبال می کند. بازگشت آقای رادولوویچ هم هیچ مشکلی ندارد و فقط بحث پرواز است که راه های موجود را پیشنهاد دادیم. ما کاملا روشن و مشخص با ایشان قرارداد امضا کرده ایم و تمام مسئولیت ها و وظایف هر دو طرف به صورت ریزبینانه مشخص شده است.


از مدیرعامل ذوب آهن پرسیدیم که با توجه به مصاحبه ای که رادولوویچ داشته، به نظر نمی رسد او قصدی برای بازگشت داشته باشد و به دنبال راه حلی مسالمت آمیز برای خاتمه دادن به قرارداد فی مابین او و باشگاه ذوب آهن است. محمدی به این سوال اینطور پاسخ داد: من هم این مصاحبه را که با سایت شما بود را خوانده ام. راه حل مسالمت آمیز ین است که ایشان برگردد یا یا هزینه هایی که باشگاه برای ایشان طی مدت حضورشان انجام داده اند را بازگرداند تا با ایشان کنار بیاییم.


محمدی سپس به انتقاد از برخی رسانه ها پرداخت که بازنگشتن رادولوویچ را یک شکست دیگر برای فوتبال ایران در پرونده های بین المللی عنوان کرده اند و گفت: در این مدت دیدم کسانی در رسانه هایشان نوشته بودند که "هر دم از این باغ بری می رسد"؛  واقعا من از رسانه هایی که با تمام وجود به دنبال انجام رسالت خودشان هستند، تشکر می کنم ولی رفتار برخی رسانه ها هم جای تعجب دارد و باید ببینیم بعضی از آنها دنبال چه چیزی می گردند. روزی که قرار است تیم ما با تیم همشهری بازی کند و مجوز برگزاری دوستانه پس از مدت ها صادر شده، نمی دانم چرا برخی جو رسانه ای برای ما درست می کنند. جالا چه فرد خاصی یا دلیل خاصی پشت این کار است، نمی دانم.

 

 

1488991

 


ادامه صحبت های مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با شرایط رادولوویچ بود و با اشاره به قرارداد محکمی که امضا شده، عنوان کرد: ضمن احترامی که برای تمام عزیزان از جمله آقای رادولوویچ قائلیم باید اعلام کنم که ما امروز با توجه به جزئیاتی که در قرارداد وجود دارد، در یک موضع محکم ایستاده ایم و خدا را شکر اینطوری شده، تا هر کسی اینطوری نیاید و بنویسد که "هردم از این باغ بری می رسد". حداقل بهتر است قبل از اینکه این مطالب را می نویسند، عقلشان را صدا کنند و کمی بیشتر در رابطه با چیزی که می خواهند بنویسند، فکر کنند.  خدا را شکر ما شرایط خوبی داریم و تیم با قدرت در حال تمرین و آماده سازی برای ورود به مسابقات است. باشگاه هم محکم و قوی پای تعهداتش با همه از جمله رادولوویچ ایستاده است. به هر حال اینجا ذوب آهن است و بالای 50 سال تجربه را در درون خود می بیند.

 

سوال بعدی ما از محمدی در رابطه با راهکار باشگاه برای خروج از این شرایط بود و اینکه مربی ایرانی در صورت بازنگشتن رادولوویچ مدنظر باشگاه خواهد بود یا مربی ایرانی که او پاسخ دقیق به این سوال را به آینده موکول کرد و توضیح داد:« به طبع این ها مسئلی است که در جلسه هیئت مدیره مطرح خواهند شد و بررسی می شود. خوشبختانه جوی که در باشگاه و کارخانه وجود دارد و فضای همدلی و مشورت این آرامشی را که می بینید، بر باشگاه حکم فرما کرده است. در اینجا با خرد جمعی تصمیم گرفته می شود. آقای رادولوویچ هر چند مصاحبه کرده ولی هنوز چیزی را به صورت رسمی به ما اعلام نکرده و ما نمی توانیم ضمن تمام احترامی که برای رسانه ها قائلیم، با توجه به یک مصاحبه تصمیم گیری کنیم. به هر حال مسائل حقوقی هم هست که نیاز به اسناد و مدارک مکتوب دارد. او باید به صورت رسمی به ما اعلام کند و پس از آن ما وارد فاز جدیدی می شویم و بهترین تصمیم را می گیریم. در نیم فصل هم خیلی ها خیلی کارها کردند که مدیریت باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهند ولی همه شاهد بودند با تصمیماتی که گرفته شد و مربی که انتخاب شد، چه نتایج خوبی گرفتیم. هم تیم خوبی داشتیم و تمام اعضای تیم و باشگاه به درک متقابلی از هم رسیده بودیم. شرایط داشت روز به روز بهتر می شود که ناخواسته این ویروس سر و کله اش پیدا شد.

دیدگاه‌ها