کد خبر : 1688320 | 18 خرداد 1399 ساعت 19:52 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر صددرصد در لیگ برتر می ماند

برزای: قصد شکایت از استقلال را ندارم

گل گهر در این فصل بازیکنان باتجربه ای دارد که می توانند کمک کنند این تیم برای یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند و یکی از این بازیکنان بهنام برزای است.

 برزای: قصد شکایت از استقلال را ندارم

به گزارش" ورزش سه" بهنام برزای با سابقه بازی در استقلال، شهرخودرو، نفت آبادان و تیم امید ایران یکی از باتجربه های گل گهر در رقابت های امسال به حساب می آید. او اینروزها همراه دیگر بازیکنان این تیم در حال انجام تمرینات جدی است تا بتوانند روند خوب تیمشان را در پیش از تعطیلات ادامه بدهند. برزای در حاشیه تمرین امروز تیمش به خبرنگاران گفت:" وضعیت تیم و خودم بسیار خوب است. دو سه هفته است تمرینات را شروع کردیم، بدنسازی سختی داشتیم و کل تیم به آمادگی که مدنظر کادرفنی بود نزدیک شده است."


او در ارتباط با شرایط تیم گل گهر در ادامه رقابت ها هم گفت:" گل گهر می تواند در ادامه هم نتایج خوبی بگیرد. ما در شش بازی آخر سه برد و سه تساوی کسب کردیم که نتیجه بسیار خوبی بود. من معتقدم صددرصد این تیم در لیگ برتر می ماند چون مدیریت ، سرمربی و بازیکنان خیلی خوبی داریم."


مهاجم تیم فوتبال گل گهر درباره مطالباتش از باشگاه استقلال گفت:"  از استقلال طلب دارم اما به دنبال شکایت نیستم. مدیربرنامه هایم دارد صحبت می کند و انشالله این قضیه دوستانه حل شود."

دیدگاه‌ها