کد خبر : 1688328 | 18 خرداد 1399 ساعت 20:22 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم یک پیمان خوب برای تیمم باشم؛

رنجبری: کرونا برای من یک جنبه خوب داشت

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید این تیم شرایط خوبی را پشت سر گذاشته و قطعا در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

 رنجبری: کرونا برای من یک جنبه خوب داشت

به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگارانی که به محل تمرین این تیم در کمپ الیاف شهریار رفته بودند، اینطور حرف هایش را در رابطه با شرایط تیم آغاز کرد: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه 6 بازیکن کرونایی داشتیم ولی خدا را شکر با رعایت موارد بهداشتی تست آنها منفی شد و به تمرینات بازگشته اند.


او در مورد شرایط خود عنوان کرد: خودم از این انتظار بیشتری از خودم داشتم. مصدومیت های شدیدی داشتم وو سه چهار ماه را از دست دادم. برای من کرونا یک جنبه مثبت داشت و توانستم مصدومیت را پشت سر بگذارم. امیدوارم بتوانم یک پیمان خوب باشم برای گل گهر.


از پیمان رنجبری در مورد این پرسیده شد که آیا تیم در لیگ برتر می ماند یا خیر که او گفت: قطعا می مانیم. ما تیم خوبی داریم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. در نیم فصل تیم تقویت شد و قطعا می مانیم.


رنجبری در مورد پیشنهاداتی که از تیم های دیگر داشته عنوان کرد: من از ذوب آهن و فولادخوزستان و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم ولی اینجا ماندنی شدم. معلوم نیست فصل بعد باشم. تا پایان فصل با گل گهر قرارداد دارم. بیشتر نمی خواهم توضیح بدهم.


او در پایان گفت: من پارسال گل صعود گل گهر را به لیگ برتر زدم و امیدوارم که امسال هم شرایط خوبی داشته باشم و بتوانم گلزنی کنم.

دیدگاه‌ها