کد خبر : 1688360 | 18 خرداد 1399 ساعت 22:24 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد به دنبال هایجک ستاره مورد نظر بایرن مونیخ

ساندی میل مدعی شد منچستریونایتد هنوز هم به دنبال کای هاورتز است.

یونایتد به دنبال هایجک ستاره مورد نظر بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های فوق العاده کای هاورتز در ترکیب لورکوزن باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کنند و اگرچه به نظر می رسد بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای خرید این ستاره جوان برخوردار باشد، اما منچستریونایتد نیز همچنان در تلاش برای توافق با لورگوزن است و نسبت به خرید کای هاورتز ناامید نیست.

 

1501232

 

اوله گونار سولسشر علاقه زیادی به هاورتز دارد و اد وودوارد از هفته ها قبل مذاکرات برای خرید این بازیکن را با باشگاه لورکوزن آغاز کرده است. حتی ساندی میل در ادامه گزارش مدعی شد خود کای هاورتز نیز بی میل به انتقال به اولدترافورد نیست و حاضر است در صورت توافق دو باشگاه فصل بعد برای شیاطین سرخ بازی کند.

 

البته به نظر می رسد لورکوزن به راحتی حاضر به فروش این مهره ارزشمند نخواهد بود. چندی قبل خبری مبنی بر رد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید از سوی لورکوزن برای خرید کای هاورتز مطرح شد و به نظر می رسد باشگاه آلمانی کمتر از 100 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن نیست. علیرغم این شایعات، بسیاری از منابع معتقدند انتقال کای هاورتز به بایرن مونیخ قطعی شده و او فصل بعد در آلیانس آرنا بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها