کد خبر : 1688380 | 19 خرداد 1399 ساعت 01:36 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

ویلفرد زاها:

بازنشستگی فرگوسن من را داغان کرد

ویلفرد زاها، مهاجم سابق منچستریونایتد، اعلام کرد وقتی قصد پیوستن به این باشگاه را داشت، از برنامه بازنشستگی سر الکس فرگوسن اصلا خبر نداشت و با شنیدن آن، بسیار ناراحت شد.

بازنشستگی فرگوسن من را داغان کرد

به گزارش "ورزش سه"، زاها در ژانویه 2013 با انتقالی 13 میلیون دلاری و قراردادی 5 سال و نیمه به منچستریونایتد پیوست و سپس برای باقی فصل به باشگاه قبلی اش، کریستال پالاس قرض داده شد.

اما فرگوسن در پایان همان فصل بعد از 26 سال از هدایت منچستریونایتد کناره گیری کرد و جای خود را به دیوید مویس داد. زاها بعد از دو فصل ناامید کننده در الدترافورد، در نهایت در سال 2015 به کریستال پالاس برگشت و اکنون ادعا کرد که بازی نکردن زیر نظر فرگوسن، ضربه بزرگی برایش بوده است.

او در گفتگو با ریو فردیناند، هم تیمی سابقش، گفت:" این اتفاق کمی من را داغان کرد چون بعد از صحبت با او، به نظر می رسید هیچ مشکلی وجود ندارد. من هیچ ایده ای نداشتم که او می خواهد برود. او به من نگفت که چگونه می خواهد از من استفاده کند.

 

1501628

 

او فقط چیزهای صریحی به من گفت مثل این که " باید برای جایگاهت بجنگی و در همه بازی ها بازی نمی کنی، بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند بنابراین می توانی با بازیکنانی مانند ولبک و کلورلی دوست شوی."

من هم گفتم "خوب است، تنها چیزی که من می خواهم فرصتی است که خودم را نشان بدهم." صحبت صریحی با هم داشتیم."

زاها در پاسخ به این سوال که بابت دوران حضورش در منچستریونایتد افسوس می خورد یا نه، گفت:" هرگز افسوس نخوردم، ریو. من با بازیکنان فوق العاده زیادی ملاقات کردم که از بچگی بازی شان را تماشا می کردم. تو آنجا بودی، گیگزی آنجا بود، رونی آنجا بود و فن پرسی. بازیکنان زیادی که من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم بنابراین هرگز افسوس نمی خورم."

دیدگاه‌ها