کد خبر : 1688403 | 19 خرداد 1399 ساعت 10:09 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران آنتورپ؛ کاوه بیاید اما ویلموتس نه!

83 درصد از تماشاگران تیم آنتورپ که در نظر سنجی سایت فوتبال 24 شرکت کرده بودند خواستار جذب کاوه رضایی شدند. بازیکنی که به طور قرضی از بروژ به تیم سابقش یعنی شارلوا ملحق شد و این فصل باید به بروژ برگردد.

تماشاگران آنتورپ؛ کاوه بیاید اما ویلموتس نه!

به گزارش "ورزش سه"، البته از آنجایی که شارلوا این فصل درگیر بازی های اروپایی می شود در تلاش است بار دیگر کاوه رضایی را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار داشته باشد. این بازیکن پیش تر از سوی باشگاه شارلوا با مبلغ کلانی به باشگاه بروژ فروخته شد که مبلغ رضایتنامه کاوه سر و صدای زیادی در فوتبال بلژیک به پا کرد.

 

اما سایت فوتبال 24 نظر سنجی خود را در مورد کاوه رضایی با این سوال مطرح کرد: آیا کاوه بازیکن ارزشمندی برای تیم آنتورپ است؟ 83 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند به کاوه رضایی رای مثبت دادند. جالب اینکه همین سایت چندی پیش و قبل از اینکه سرمربی جدید باشگاه مشخص شود این سوال را پرسیده بود: آیا با حضور مارک ویلموتس در تیم به عنوان سرمربی موافق هستید؟ اکثر شرکت کننده ها به مارک ویلموتس رای منفی دادند. تا جایی که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه کرد و گفت اگر بخواهم در بلژیک مربیگری کنم فقط استاندارد لیژ را انتخاب می کنم؛ هر چند بعد ها مشخص شد او در برنامه های این باشگاه بلژیکی هم برای فصل پیش رو هم جایی ندارد و اکنون بدون تیم است.

 

1501636

دیدگاه‌ها