کد خبر : 1688406 | 19 خرداد 1399 ساعت 10:24 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا تمرین کردن در باشگاه مقدور نیست

عباسعلی: برای بازگشت به تاتامی عجله ندارم

نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران می گوید فعلا شرایط شروع تمرینات جدی روی تاتامی را ندارد.

عباسعلی: برای بازگشت به تاتامی عجله ندارم

به گزارش "ورزش سه"، دردسرهای حمیده عباسعلی بعد از کسب سهمیه المپیک توکیو تازه آغاز شد. او در ثانیه های پایانی مسابقه فینال لیگ کاراته وان اتریش با مصدومیت مواجه شد و در نهایت کارش به جراحی کشید.


تعویق المپیک فرصت خوبی برای این بانوی کاراته کای ایرانی بود تا بتواند پای خود را سر فرصت تقویت کند. حمیده عباسعلی بعد از مدتی فیزیوتراپی در آلمان، این روزها در تهران تمرینات توانبخشی خود را دنبال می کند.


او درباره وضعیت فعلی خود به سایت فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر کارهای فیزیوتراپی و توان بخشی خود را دنبال می کنم. در کنار این ها پزشکان تمرینات خاصی را نیز در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت شود و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.


وی افزود: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا بر جامعه حاکم کرده ، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوان تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.


نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران ادامه داد: خانم خوشقدم به عنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز آغاز می کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.


وی در پایان گفت: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

دیدگاه‌ها