کد خبر : 1688458 | 19 خرداد 1399 ساعت 14:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

ستاره پی اس جی اینتر را سر کار گذاشت

ادینسون کاوانی ستاره پی اس جی که قراردادش با این باشگاه رو به اتمام است، با رد پیشنهاد اینتر بار دیگر با اتلتیکو مادرید وارد مذاکره شده است.

ستاره پی اس جی اینتر را سر کار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی 33 ساله که در پایان فصل جاری قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد، با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌هایی همچون اینتر، چلسی و منچستریونایتد قرار دارد، قصد دارد فوتبالش را در لالیگا دنبال کند. کاوانی زمستان گذشته تا یک قدمی اتلتیکو رفت ولی در نهایت ماندنی شد.

 

 

1493170

 

 

تا روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، رسانه های اسپانیا از انتقال کاوانی به اتلتیکو خبر می دادند ولی در نهایت درخواست 30 میلیون یورویی پی اس جی همه معادلات را به هم زد. باشگاه مادریدی حاضر نشد بیشتر از 15 میلیون یورو پرداخت کند و کاوانی در نهایت ماندنی شد.

در هفته های اخیر اخباری در مورد تمایل کاوانی به تمدید با کاهش 40 درصدی دستمزد هم به گوش رسیده بود اما پی اس جی حاضر به ارائه پیشنهاد جدید به ستاره اروگوئه ای نشد.

 

 

1493171

 

 

از اینتر به عنوان مقصد احتمالی بعدی کاوانی نام برده می شود ولی توتواسپورت ادعا می کند این بازیکن بار دیگر با اتلتیکو وارد مذاکره شده و پس از گفت و گو با دیه گو سیمئونه(سرمربی اتلتیکو) پیشنهاد اینتر را رد کرده است. طبق این ادعا، تنها برخی جزئیات باقی مانده تا کاوانی پای برگه قرارداد با اتلتیکو را امضا کند. 

به این ترتیب و در صورت نهایی شدن انتقال کاوانی به اتلتیکو، اینتر به سراغ آندره آ بلوتی ستاره تورینو خواهد رفت. از آلوارو موراتا، ادین ژکو و انریکو کیه زا به عنوان دیگر گزینه های اینتر برای تقویت خط حمله نام برده می شود.

 

دیدگاه‌ها