کد خبر : 1688460 | 19 خرداد 1399 ساعت 15:10 | 34.6K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی پس از قهرمانی اروپا

نیمار به PSG؛ به بارسلونا بر می گردم (عکس)

به بارسلونا از سوی نیمار خبر امیدوارکننده جدیدی رسیده است تا به این ترتیب جوزپ ماریا بارتومئو برای شروع مجدد مذاکرات با الخلیفی اقدام کند.

نیمار به PSG؛ به بارسلونا بر می گردم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی همچنان روی عقیده خود مانده و مثل تابستان گذشته قصد دارد برای بازگشت به بارسا تلاش کند. یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

بارسلونا خوشبین بود که با استناد به بندی از اساسنامه فیفا بتواند نیمار را با پرداخت 170 میلیون یورو در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد اما شیوع کرونا همه معادلات را به هم زد.

 

 

1501698

 

 

امروز موندودپورتیوو در گزارشی ویژه ادعا کرده است که نیمار همچنان قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و اخیرا به دوستان نزدیکش در پی اس جی گفته است که به چیزی جز بازگشت به بارسا پس از اتمام فصل فکر نمی کند. او این قضیه را به اطلاع مسئولان باشگاه هم رسانده است.

هرچند لوشامپیونا یک ماه پیش نیمه تمام اعلام شد و پی اس جی عنوان قهرمانی را با نظر فدراسیون فوتبال فرانسه کسب کرد ولی کار پاریسی ها در فصل جاری تمام نشده و از ماه آگوست باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان بروند.

در گزارش موندودپورتیوو آمده است که نیمار دوست دارد ابتدا فصل را با قهرمانی اروپا به اتمام برساند و سپس تلاشی جدی برای بازگشت را شروع خواهد کرد. اتفاقی که البته در حال حاضر بعید به نظر می رسد و در حد فرضیه است.

 

 

1501699

 

 

در هر صورت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا پس از پیغام جدید نیمار، قصد دارد با وجود سخت بودن کار، حداقل یک بار دیگر برای بازگرداندن او تلاش کند و از سران پی اس جی شرایط این انتقال را جویا خواهد شد.

برای بازگشت نیمار باید چند عامل دست به دست هم بدهند. در واقع پس از شیوع کرونا شرایط تمامی تیم ها به خصوص بارسا از لحاظ مالی بسیار متزلزل شده و برای بازگشت نیمار ابتدا باید پی اس جی درهای مذاکره را باز کند، سپس به معاوضه بازیکن راضی شود و در نهایت نیمار به میزان قابل توجهی از دستمزد خود صرفنظر کند. تمامی این احتمالات در حال حاضر بسیار اندک به نظر می رسند.

 

 

1490778

 

دیدگاه‌ها