کد خبر : 1688519 | 19 خرداد 1399 ساعت 19:43 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و تلافی یک شکست بزرگ برابر یوونتوس

کومبولا، مدافع جوان و فرانسوی ورونا مورد توجه تیم های بزرگ ایتالیایی قرار گرفته است.

اینتر و تلافی یک شکست بزرگ برابر یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در حالیکه به نظر می رسید دژان کولوسفسکی، وینگر جوان پارما در آسانه انتقال به اینتر است، به یکباره شرایط تغییر کرد و این ستاره آینده دار به یوونتوس پیوست. حالا این دو تیم بر سر جذب کومبولا با یکدیگر رقابت دارند و این بار به نظر می رسد اینتر در شرایط بهتری قرار گرفته است.

 

1501783

 

مدیران باشگاه ورونا در روزهای اخیر هم با مدیران اینتر و هم یوونتوس دیدار کرده اند و اسکای اسپورتس مدعی شد به نظر می رسد پیشنهاد اینتر برای ورونا متقاعد کننده تر بوده است. اینتر علاقمند به پرداخت مبلغی پول نقد به علاوه قرض دادن حداقل دو بازیکن جوان به ورونا برای فصل بعدی است. همچنین در صوت توافق با اینتر، احتمالا کومبولا یک فصل دیگر هم می تواند برای ورونا بازی کند و به همین دلیل به نظر می رسد نراتزوری از بخت مناسبی برای خرید این بازیکن برخوردار است.

 

البته باشگاه ورونا مبلغ 28 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون پاداش را برای فروش کومبولا تعیین کرده، اما تا امروز اینتر پیشنهاد بهتری به آنها ارائه داده است و ممکن است بر خلاف انتقال دژان کولوسفسکی، این بار نراتزوری قادر به غلبه بر یوونتوس باشد. ساندو تونالی، هافبک جوان برشا نیز دیگر بازیکن مورد توجه دو تیم است که احتمالا او نیز راهی اینتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها