کد خبر : 1688520 | 19 خرداد 1399 ساعت 19:50 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

نظر مانچینی درباره قانون پنج تعویض در هر بازی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که قانون پنج تعویض در هر بازی می تواند به مربیان در ادامه فصل بسیار کمک کند.

نظر مانچینی درباره قانون پنج تعویض در هر بازی

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده رقابت های فوتبال در کشور ایتالیا بعد از یک وقفه حدوداً سه ماهه دوباره از سر گرفته خواهد شد. شروع مسابقات بوندسلیگا اما نشان داد که به طور قطع تیم‌ها از آمادگی صددرصدی برخوردار نیستند؛ موضوعی احتمالاً در ایتالیا نیز شاهد آن خواهیم بود. با این حال قانون ۵ تعویض در هر بازی می‌تواند تا حدودی از مشکلات خستگی بازیکنان کم کند.

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی درباره دوران قرنطینه و ادامه مسابقات سری آ می گوید: " من دوران قرنطینه بسیار بدی را تجربه کردم و امیدوارم که هیچ وقت چنین وضعیتی تکرار نشود. فکر می‌کنم که تیم ها در شروع مجدد رقابت ها مشکلات زیادی خواهند داشت مخصوصاً اینکه مربیان مجبور هستند تیم‌هایشان را هر سه روز یکبار به زمین مسابقه بفرستند. این بدان معناست که قانون ۵ تعویض در هر بازی می‌تواند به تیم ها کمک بسیار زیادی انجام دهد."

 

 

1443624

 

 

رقابت‌های یورو تا سال آینده به تعویق افتاده و به نظر می رسد که سرمربی آتزوری علاقه مند به مشاهده پیشرفت ستاره های جوان ایتالیایی است. مانچینی در این باره گفت: " ما بازیکنان جوان و شگفت انگیزی زیادی داریم که فضای زیادی برای پیشرفت کردن دارند. غالبا باید منافع تیم در نظر گرفته می‌شود اما هر کس باید با توجه به آن چیزی که در اختیار دارد، عملکرد مورد نظر را ارائه دهد."

دیدگاه‌ها