کد خبر : 1688523 | 19 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره صربستانی به پاری سن ژرمن قطعی شد؟

به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن به جذب هافبک صربستانی لاتزیو یعنی سرگی میلینکوویچ ساویچ نزدیک است.

انتقال ستاره صربستانی به پاری سن ژرمن قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تنها یک فصل درخشش در تیم خنک بلژیک بود که سرگی میلینکوویچ ساویچ از این تیم جدا شد و به لاتزیو پیوست تا قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم و رقابت های سری آ به نمایش بگذارد.

 

میلینکوویچ ساویچ سال گذشته همواره عملکرد کم نوسان و قابل قبولی در ترکیب تیم پایتخت نشین لاتزیو داده است. این هافبک صربستانی در رقابت‌های فصل جاری سری آ نیز در ۲۵ بازی برای لاتزیو به میدان رفته و آمار چهار گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است. تا جایی که می‌توان از او به عنوان یکی از ارکان موفقیت تیم اینزاگی در فصل جاری یاد کرد.

 

 

1422779

 

 

طی هفته ها و ماه های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی ساویچ از لاتزیو در نقل و انتقالات پیش رو به گوش رسیده است. گفته می‌شود که تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و چلسی به جذب ساویچ علاقه نشان داده‌اند. با این حال اما به نظر می رسد که PSG عزم جدی تری برای جذب هافبک ۲۵ ساله داشته باشد.

 

حالا و در همین رابطه le10sport مدعی شده که پاری سن ژرمن با میلینکویچ ساویچ به توافقات کامل دست یافته و احتمالاً این بازیکن با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو راهی پارک دو پرنس می شود.

دیدگاه‌ها