کد خبر : 1688543 | 19 خرداد 1399 ساعت 21:48 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: این بهترین فصل من نیست!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد هنوز به بهترین شرایط ممکن خود نرسیده است.

لواندوفسکی: این بهترین فصل من نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و با زدن 43 گل بهترین آمار دوران ورزشی اش را در این فصل به ثبت رسانده است. این ستاره گلزن در مورد زندگی خانوادگی اش و البته برگزاری رقابت های بوندسلیگا بدون حضور تماشاگران صحبت کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "من می توانم زندگی ام را عمدتا با خانواده سپری کنم و خود را وقف خانواده خود کرده و 100٪ روی آنها تمرکز کنم. لورا دختر کوچکترم هنوز خیلی کوچک است، اما اگر در حال حاضر بخواهم او را با خواهرش مقایسه کنم، به نظر آرام تر می رسد. کلارا پرانرژی و قوی است و آرام کردن او آسان نیست. البته فکر می کنم بعد از مدتی مشخص شود که آیا تفاوتی بین دخترانم وجود دارد یا خیر.

 

1501318

 

برگزاری بازی ها بدون هواداران؟ در این شرایط به نظر می رسد یکی از مهم ترین محدودیت ها نبود هواداران در استادیوم است. چه وقتی در خانه بازی کنیم و چه در خارج از خانه، شما چیزی نمی شنوید و به همین دلیل ما بازیکنان به دو الی سه بازی زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم با این شرایط متفاوت خودمان را سازگار کنیم.

 

درخشش فصل جاری؟ من به زودی 32 ساله خواهم شد، اما امیدوارم که این رقم در سبک من نشان داده نشود. معتقدم هنوز هم به بهترین فرم ممکن نرسیده ایم و این بهترین فصل من نیست. من همیشه می توانم بهتر هم بشوم."

دیدگاه‌ها