کد خبر : 1688579 | 20 خرداد 1399 ساعت 09:01 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

بهروز عطایی:

علت کناره‌گیری کاله قراردادهای میلیاردی نبود

سرمربی تیم والیبال هراز گفت: قراردادهای میلیاردی دلیل کناره گیری تیم کاله نبود بلکه سیاست‌های کلان باشگاه چنین تصمیمی گرفت.

علت کناره‌گیری کاله قراردادهای میلیاردی نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بهروز عطاییدرباره حضور تیم هراز در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: ابتدا از مسئولان تیم بزرگ کاله تشکر می کنم که در طول ۱۰-۱۲ سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر زحمات قابل قبولی داشتند و برای والیبال کشور امتیاز بزرگی تلقی می شد. به هر حال مسئولان تیم از ادامه حضور در مسابقات کناره گیری کردند و طبیعی بود بازیکنان و کادر فنی تیم به دنبال تیم جایگزین برای نقل مکان باشند.

 

سرمربی تیم والیبال هراز ادامه داد: برای اینکه امتیاز شهر و استان از بین نرود چند گزینه برای جایگزینی کاله معرفی شدند که در نهایت جمع بندی به سوی تیم هراز خاتمه یافت. سهی بر این است مجموعه ای به وجود آید که از عملکرد کاله دفاع کند.

 

وی درباره هدف تیم هراز در مسابقات لیگ برتر گفت: حضور در مرحله پلی آف و قرار گیری در میانه جدول از اهداف اولیه تیم است و بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. زمان زیادی برای جذب بازیکنان از دست  دادیم. برای سال های آینده قدرتمند تر ظاهر خواهیم شد تا از ماهیت والیبال آمل و مازندران دفاع کنیم.

 

عطایی در پاسخ به این سوال که برخی قراردادهای میلیاردی در والیبال را دلیل کناره گیری تیم های ریشه داری مانند کاله می  دانند آیا صحت دارد؟ گفت: وقتی صحبت از ورزش حرفه ای می کنیم مسائل مادی مطرح نیست. مخالف نوع قراردادها در والیبال نیستم. برخی از باشگاه و مربیان درباره نوع قراردادها بحث و نقد می کنند اما جای بحث و نقد نیست. ورزش حرفه ای پارامترهای خاص خود را دارد.

 

سرمربی هراز تاکید کرد: هزینه تیم برعهده خودش است. برای مثال تیمی مانند بارسلونا مانند تیم سویا هزینه نمی کند و هزینه هر تیمی با توجه به پارامترهای خاص خودش است. طبیعی است تیمی که پول بیش تری دارد از بهترین ابزار استفاده کند. دلیل انحلال کاله این بحث ها نبود. هزینه کاله در لیگ معقول و منطقی بود.

 

عطایی در پایان گفت: کاله از تیم های خوش حساب لیگ به شمار می رفت و بازیکنان با ۳۰ درصد کاهش مبلغ ترجیح می دادند با کاله قرارداد ببندند چرا که پرداختی زودتر انجام میشد. دلیل کناره گیری کاله این مسائل نبود و سیاست های کلان باشگاه دخیل بود که من اطلاعی از آن ندارم. این موضوعات گمانه زنی است. امیدوارم کاله به مسابقات بازگردد.

دیدگاه‌ها