کد خبر : 1688594 | 20 خرداد 1399 ساعت 10:31 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

آرزوی سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به تراکتور

ارطغرل ساغلام در یک لایو اینستاگرامی‌ ابراز امیدواری کرد که روزی به تراکتور بازگردد و این تیم را قهرمان ایران کند.

آرزوی سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به تراکتور

به گزارش ورزش سه، شب گذشته ارطغرل ساغلام در یک لایو اینستاگرامی‌ صحبت های جالبی را درباره تراکتور مطرح کرد. سرمربی سابق تراکتور با طرح این ادعا که تراکتور بیش از ۳۰ میلیون نفر در ایران طرفدار دارد، هواداران ایرانی را مانند ترکیه‌ای‌ها پرشور دانست و اعلام کرد که ورزش فوتبال در ایران نیز هواداران بسیار زیادی دارد.

 

او همچنین از تجربه زندگی خود در کشور ایران و شهر تبریز گفت و مردم ایران و اهالی آذربایجان را مردمانی بسیار گرم و صمیمی دانست که در سه ماه حضور او روی نیمکت تراکتور، از وی استقبال گرمی کردند و روزهای خوبی را برایش رقم زدند.

 

ساغلام که سرمربیگری سامسون اسپور را برعهده دارد، در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که اگرچه با این تیم قرارداد پنج ساله دارد و برای موفقیت در تیم سامسون اسپور برنامه ریزی کرده اما آرزویش این است که روزی به تبریز برود و تراکتور را به قهرمانی لیگ ایران برساند. این صحبت در حالی مطرح شده که وی در مقاطع مختلف بارها در اینستاگرام به طرفداران تیم تبریزی ابراز علاقه کرده بود.

 

ساغلام در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم هدایت تراکتور را برعهده داشت اما باوجود جذب ۹ بازیکن جدید، نتوانست اوضاع را تغییر دهد و به همان میزان که یحیی گل‌محمدی امتیاز گرفته بود، امتیاز جمع کرد و در آسیا نیز با تراکتور از مرحله گروهی حذف شد.

دیدگاه‌ها