کد خبر : 1688629 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:39 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سینگ: در اولین اردوی تیم ملی هند حاضر می‌شوم

هافبک ایرانی – هندی نفت مسجدسلیمان می گوید کارهای حضورش در تیم ملی هند نهایی شده و به زودی در اردوی این تیم شرکت می کند.

سینگ: در اولین اردوی تیم ملی هند حاضر می‌شوم

امید سینگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از شروع تمرینات بیان کرد: خداراشکر شرایط تمرینات ما خوب است. هرروز با بدنساز تیم مان برنامه های تمرینی را جلو می بریم تا بدن ها به شرایط ایده آل برسد و کم برای شروع مسابقات آماده شویم. از نظر فنی شرایط خوب است اما به هر حال از مشکلات مالی مان همه باخبر هستند.


وی درباره وضعیت خودش گفت: شرایط خوبی دارم. من در دوران قرنطینه هم صبح و عصر تمرین کردم چون می خواستم آینده خوبی برایم رقم بخورد. امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.


هافبک نفت مسجدسلیمان درباره پیشنهادهایی که از لیگ هند دارد، خاطرنشان کرد: این یک مقوله جداگانه محسوب می شود که هرروز به آن فکر می کنم. با دوستانم و نزدیکانم مشورت های زیادی کردم و تصمیم گرفتم که فصل آینده به لیگ هند بروم. فکر می کنم تا یکماه آینده توافق ما نهایی شود، اما دوست دارم در فوتبال هند به تمام رویاهایم برسم.


سینگ درباره زمان حضورش در تیم ملی هند افزود: من با ایگور استیماچ سرمربی هند درارتباط هستم. برای گرفتن پاسپورت هندی باید یکی دوماه در این کشور حضور داشته باشم اما خوشبختانه اکنون یک قانون جدید در هند آمده که برای بازی کردن در تیم ملی این کشور داشتن گرین کارت هند کافی است. من این کارت را دارم و فکر می کنم در اولین اردوی تیم ملی هند بعد از کرونا حضور پیدا کنم.

دیدگاه‌ها