کد خبر : 1688641 | 20 خرداد 1399 ساعت 13:47 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم برزیلی الاتحاد را تهدید به جدایی کرد

بنابرخبرهای روز دوشنبه رسانه های سعودی رومارینهو مهاجم برزیلی الاتحاد این باشگاه را تهدید به جدایی کرده است.

مهاجم برزیلی الاتحاد را تهدید به جدایی کرد

به گزارش" ورزش سه" رومارینهو مهاجم 29 ساله و برزیلی الاتحاد منتظر دریافت مطالبات مالی اش از باشگاه الاتحاد است. این بازیکن ماه می گذشت عربستان را به ترک و به برزیل رفت. باشگاه الاتحاد در این مدت خواهان بازگشت این بازیکن بوده و تلاش هایی را نیز انجام داده اما رومارینهو نپذیرفته است.


به گزارش روزنامه عکاظ سعودی در حال حاضر باشگاه هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ، لیگ عربستان و برزیل به دنبال عقد قرارداد با این بازیکن هستند.

 

الاتحاد عربستان نوامر گذشته اعلام کرد که با این بازیکن تا سال 2022 تمدید کرده است. رومارینهو در آگوست سال 2018 از الجزیره امارات به الاتحاد پیوست. او در این فصل یازده گل به ثمر سانده و با تیم الاتحاد تا پیش از تعطیلی مسابقات در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.


رومارینهو اما برای فوتبالدوستان ایرانی نیز یک چهره آشنا است. او فصل گذشته و در رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در پیروزی 4 بر 3 الاتحاد برابر ذوب آهن دو بار گلزنی کرد و دو گل حساس و سرنوشت ساز پایانی الاتحاد را به ثمر رساند.


فصل 2018 هم او در همین مرحله و در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس گلزنی کرد هرچند با گل دقیقه 90 سیدجلال حسینی این برانکو و شاگردانش بودند که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیدگاه‌ها