کد خبر : 1688647 | 20 خرداد 1399 ساعت 14:36 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند بی رقیب برای شروع لیگ (عکس)

هافبک استقلال برای شروع دوباره بازی های لیگ رقیبی ندارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد در ترکیب ثابت این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، آرش رضاوند بازیکنی است که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد اما به دلیل حضور بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در پست او خیلی ها فکر می کردند این بازیکن آرام و کم حاشیه کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت.

 

با این حال رضاوند رفته رفته جای خود را در ترکیب اصلی استقلال پیدا کرد و در نیم فصل دقایق قابل قبولی برای این تیم بازی کرد و هرگز یک نیمکت نشین صرف در این تیم نبود.

 

با این حال شرایط برای رضاوند در شروع بازی های لیگ برتر مناسب تر است چراکه داریوش شجاعیان فعلا شرایط بازی برای استقلال را ندارد و فرشید اسماعیلی هم که با مصدومیت جزیی روبرو شده است ممکن است تا یکی دو هفته اول نتواند به صورت کامل و 90 دقیقه برای استقلال بازی کند.

 

با این شرایط رضاوند این شانس را دارد تا در بازی های اول استقلال آنقدر خوب کار کند تا مجیدی را مجاب کند در بازی های آینده از او استفاده کند و این بازیکن به مهره بدون جانشین در ترکیب استقلال تبدیل شود.


عکس: رضا سعیدی پور

 

1501922

 

1501921

دیدگاه‌ها