کد خبر : 1688655 | 20 خرداد 1399 ساعت 15:13 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی تیمی که صعودش به جام جهانی قطعی است؛

برنامه ویژه فلیکس سانچز برای تیم ملی قطر

فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته تا با اردوها و بازی های تدارکاتی بیشتر، راه را برای آمادگی این تیم در جام جهانی فراهم کنند.

برنامه ویژه فلیکس سانچز برای تیم ملی قطر

به گزارش ورزش سه، اردوی تیم ملی قطر از روز جمعه با حضور ۳۴ بازیکن آغاز می‌شود. پیش از آن تمام بازیکنان با حضور در آزمایشگاه است کرونای خود را انجام دادند تا مشکلی از نظر بهداشتی برای آن ها به وجود نیاید.

 

فلیکس سانچز در این اردو قصد دارد آمادگی بازیکنان خود را مورد سنجش قرار دهد و از میزان تمرینات آن‌ها در دوره قرنطینه اطلاع یابد و همچنین هماهنگی آن ها را در یک اردوی بلند مدت بالاتر ببرد. به همین خاطر هم او ۱۱ بازیکن بیشتر از حد استاندارد به اردو دعوت کرده و به بسیاری از بازیکنان جوان این فرصت را داده تا خود را در عرصه ملی مطرح کنند.

 

همچنین این اردو پیش از استارت لیگ ستارگان قطر است و باعث می‌شود تا بعد از مدت ها بازیکنان شاخص این لیگ در کنار یکدیگر تمرین کنند و برای تمرینات باشگاهی شرایط بهتری را داشته باشند.

 

نکته جالب این است که تیم ملی قطر صعود خود به جام جهانی را باتوجه به موضوع میزبانی قطعی کرده و تاکنون تنها تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود اما فلیکس سانچز و فدراسیون فوتبال قطر تلاش دارند تا با اردوها و مسابقات بیشتر، خود را آماده برای این رویداد مهم کنند و میزبان دست و پا بسته ای نباشند.

 

از این رو قطر اردوی خود را ۴ ماه پیش از مسابقات ملی استارت زده و احتمالا در دو سال آتی بیشترین تعداد بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی را خواهد داشت و همین حالا نیز زودتر از تمام تیم های غرب آسیایی کار را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها