کد خبر : 1688656 | 20 خرداد 1399 ساعت 14:38 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

خداحافظی کاپیتان با PSG پس از لیگ قهرمانان

دوران هشت ساله ی حضور تیاگو سیلوا در پی اس جی را باید تمام شده دانست.

خداحافظی کاپیتان با PSG پس از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، 5 ماه پیش مدیر برنامه‌های تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و کاپیتان پاری سن ژرمن گفت که با توجه به شرایط فعلی، این بازیکن احتمالا در تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد پی اس جی را ترک خواهد کرد. به گفته مدیر برنامه‌های سیلوا علت این است که PSG تا کنون از شروع مذاکرات با او برای تمدید قرارداد خودداری کرده است.

 

 

1483376

 

 

سیلوا که از سال 2012 در پاری سن ژرمن بازی می‌کند، در فصل 20-2019 هم یکی از مهره‌های کلیدی توماس توخل سرمربی این تیم بود. الخلیفی برای جذب او از میلان، 42 میلیون یورو هزینه کرده بود.

روزنامه LE10 Sport، اخیراً در گزارشی مدعی شده بود که این بازیکن به میلان بازخواهد گشت و فصل آینده در ایتالیا توپ خواهد زد. این مدافع 35 ساله اما چنین ادعایی را رد کرد و مدعی شد که به برزیل باز می گردد.

 

 

1473827

 

 

حالا به نظر می رسد که دوران هشت ساله حضور کاپیتان برزیلی در پی اس جی به اتمام رسیده و از سوی باشگاه به وی اطلاع داده شده است که پیشنهاد تمدیدی در کار نخواهد بود. این ادعایی است که نشریه معتبر اکیپ مطرح کرده است.

به این ترتیب آخرین بازی های تیاگو با پیراهن پی اس جی، در لیگ قهرمانان خواهد بود. باشگاه پاریسی توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و در صورت از سرگیری بازی ها در ماه آگوست، باید برای رسیدن به نیمه نهایی، دو بازی دشوار برابر حریف خود که هنوز نامشخص است، برگزار کند. هرچند قرارداد تیاگو 30 ژوئن به اتمام می رسد ولی از سوی فیفا به دلیل شرایط خاص حاکم بر فوتبال پس از شیوع کرونا، قراردادها تا پایان لیگ قهرمانان معتبر اعلام شده است.

پی اس جی به خاطر شیوع کرونا شاهد ضرر 200 میلیون یورویی بوده و عدم تمدید با تیاگو که سالی 1.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند، شاید چندان به چشم نیاید.

دیدگاه‌ها