کد خبر : 1688666 | 20 خرداد 1399 ساعت 16:10 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

نیمار تنهاتر از همیشه در پاری سن ژرمن

با جدایی قریب الوقوع تیاگو سیلوا از پی اس جی، دار و دسته برزیلی های پی اس جی نیز از هم پاشیده خواهد شد.

نیمار تنهاتر از همیشه در پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه اکیپ ادعا کرد از سوی سران پی اس جی به تیاگو سیلوا اعلام شده است که قصد تمدید با وی را ندارند. به این ترتیب هشت سال حضور تیاگو در پاریس را باید پایان یافته تلقی کرد. او در پایان کار پی اس جی در لیگ قهرمانان، با این باشگاه وداع خواهد گفت تا نیمار در پاریس تنهاتر از همیشه شود.

 

 

1427722

 

 

فوق ستاره برزیلی تابستان 2017 بود که با انتقالی پرحاشیه و 222 میلیون یورویی، بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. در آن مقطع پی اس جی پر از بازیکنان برزیلی بود. تیاگو سیلوا، مارکینیوش، لوکاس مورا، تیاگو موتا و دنی آلوز برزیلی های پی اس جی بودند که با پیوستن نیمار، جمعشان تکمیل شد.

یک سال بعد، تیاگو موتا از پی اس جی جدا شد. لوکاس مورا تابستان 2018 راهی تاتنهام شد و دنی آلوز نیز تابستان گذشته به سائوپائولو پیوست. با جدایی تیاگو سیلوا جمع برزیلی های پی اس جی به دو نفر کاهش خواهد یافت تا در واقع نیمار در پاریس تنها شود.

 

فوق ستاره برزیلی که تابستان گذشته تمام تلاشش را برای ترک پاریس کرد، همچنان قصد جدایی از پی اس جی را دارد و اخیرا این را به هم تیمی هایش نیز گفته است. هدف او بازگشت به بارسلوناست ولی با توجه به وضعیت بد اقتصادی تیم ها پس از کرونا، به نظر می رسد او یک سال دیگر نیز در پاریس باقی خواهد ماند.

 

 

دیدگاه‌ها