کد خبر : 1688675 | 20 خرداد 1399 ساعت 16:48 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با CNN

ستاره یوونتوس و تایید مذاکره با منچستر و تاتنهام

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مذاکرات سال گذشته با منچستریونایتد و تاتنهام را تایید کرد.

ستاره یوونتوس و تایید مذاکره با منچستر و تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا سال 2015 بود که از پالرمو راهی یوونتوس شد. او یکی از پدیده های سری آ محسوب می شود و بسیاری از او به عنوان شانس توپ طلا در آینده نام می بردند. دیبالا شروعی عالی هم در تورین داشت ولی در یکی دو سال اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یووه، تا حد زیادی نقش تعیین کننده خود را از دست داده است.

دیبالا سال گذشته چیزی تا جدایی از یووه فاصله نداشت و گفته می شد مقصد بعدی او تیمی در لیگ برتر خواهد بود.

 

 

1497331

 

 

ستاره آرژانتینی در مصاحبه با CNN تایید کرد که منچستریونایتد و تاتنهام برای جذب او وارد مذاکره شده بودند:« کم و بیش یک سال پیش بود که سران یوونتوس اعلام کردند روی من حساب نمی کنند و اینکه دوست ندارند بیش از این برای شان بازی کنم. همان زمان بود که مذاکرات با تیم هایی که خواهانم بودند شروع شد. بین آنها منچستریونایتد و تاتنهام جدی تر بودند. برای مدت ها گفت و گو ها با این دو باشگاه ادامه داشت و سپس پی اس جی هم اضافه شد. البته من مستقیما با هیچکدام صحبت نکردم و آنها با باشگاه یوونتوس مذاکره می کردند. هدف من اما ماندن بود. شش ماه ضعیف را در یووه داشتم و نمی خواستم در شرایطی جدا شوم که تصویری بد از من نزد هواداران به جا بماند. می خواستم بمانم و خودم را اثبات کنم.»

 

 

1469924

 

 

دیبالا ادامه داد:« گفت و گو ها به نتیجه نرسید و پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم بسته شد. شرایط سخت بود چرا که نظر من با باشگاه یکسان نبود. یوونتوس خواهان فروشم بود و من می خواستم بمانم. خوشبختانه با ورود مائوریتزیو ساری نقش من در تیم بهتر شد و تا قبل از تعطیلی فوتبال به خاظر کرونا، فصلی عالی را پشت سر گذاشته بودم. معتقدم با ساری تیم بهتر از گذشته بازی می کند و این بسیار به نفع من شد.»

 

دیبالا در 34 بازی توانسته 13 گل برای یوونتوس بزند و 12 پاس گل نیز بدهد. او یکی از امیدهای یووه در شروع مجدد سری آ از تاریخ اول تیرماه خواهد بود.

دیدگاه‌ها