کد خبر : 1688753 | 20 خرداد 1399 ساعت 22:51 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان می‌توانند مردم را خوشحال کنند؛

فلاح‌زاده: همه جا باز شده، غیر از فوتبال

دروازه‌بان سایپا معتقد است فوتبالیست‌ها می‌توانند همانند پرستاران موجب شادی و دلگرمی مردم شوند.

 فلاح‌زاده: همه جا باز شده، غیر از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره شروع دوباره مسابقات گفت: ما مشکلی بخاطر برگزاری مسابقات نداریم و اتفاقا استقبال هم می‌کنیم. واقعا دل ما برای بازی‌ها تنگ شده و امیدوار هستم در زمان مقرر و رعایت مسائل بهداشتی، دوباره مسابقات فوتبال شروع شود.

 

او ادامه داد: خدا را شکر وضعیت کرونا در کشور بهتر شده و با توجه به اینکه تقریبا جایی تعطیل نیست، بهتر است با رعایت تمام مسائل و در نظر گرفتن قوانین خاص بهداشتی، دوباره مسابقات را برگزار کنند تا در این شرایط فوتبال موجب دلخوشی مردم شود. خوشبختانه تمرینات ما بدون مشکل در حال انجام است و به نظرم اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، بازی‌ها نیز با شرایط خوبی انجام خواهد شد.

 

دروازه‌بان باتجربه سایپا یادآور شد: در ماه‌های گذشته پزشکان و پرستاران کمک حال مردم بودند و در هر شرایطی زحمت کشیدند و موجب دلگرمی و خوشحالی هموطنان شدند، حالا نوبت ما بازیکنان است تا مردمی که در خانه مانده‌اند را سرگرم کنیم و موجب شادی آنها شویم. این کمترین کاری است که از دست ما فوتبالیست‌ها برمی‌آید و امیدوار هستم مسؤولان نیز شرایط مردمی که در خانه هستند را در نظر بگیرند و با برگزاری بازی‌ها، آنها را خوشحال کنند.

 

1474960

 

فلاح‌زاده تاکید کرد: به نظرم لیگ باید شروع شود چون همه جا باز شده و دلیلی ندارد که تعطیلی فوتبال اتفاق بیفتد. اگر تصمیم به تعطیلی فوتبال بگیرند، امید و نشاط هم در جامعه از بین می‌رود.

 

او درباره شرایط سایپا و توانایی این تیم در بهتر شدن جایگاه‌اش عنوان کرد: ۱۰۰ درصد در ادامه فصل نتیجه می‌گیریم. تیم ما روز به روز بهتر شده و از این به بعد هم همینطور می‌شود. تمام هدف ما موفقیت سایپا و رسیدن به جمع تیم‌های میانه جدول است که این مهم با سختکوشی در کار و هدایت آقای صادقی اتفاق می‌اُفتد.

دیدگاه‌ها